مجید حججی روز سه شنبه در نشست شورای اداری این  شهرستان افزود: دولت در برابر موضوعات زیادی مثل اجناس و شخصیت ها تحریم شده و این موضوع شرایط را برای کشور سخت کرده که این چنین وضعی در گذشته بی سابقه بوده است.

وی بیان کرد: چنین شرایط سخت اقتصادی و بحرانی در کشور باعث بروز مشکلات زیادی شد اما مسئولان در رده های مختلف به دنبال رفع آن و بهبود وضعیت زندگی مردم هستند و باید در شهرستان تیران و کرون با خدمت صادقانه و صبر و تحمل درد برابر ناملایمتی ها برای حل معضلات کار کرد.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به انتقادهایی که همواره علیه دولت و برخی از دستگاه های وجود داشت، خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده زمینه پیشرفت است اما اگر این انتقادها شخصی و جناحی باشد به نظام و کشور صدمه می زند و باید در سایه وحدت ملی برای رشد کشور کار کرد.

وی ادامه داد: ناکارآمدی نهادهای دولتی و خدمات رسان باید بررسی و در صورت مشاهده تخلف باید مراتب به دستگاه های نظارتی گزارش شود و نباید بزرگ نمایی و به گونه ای رفتار شود که ناامیدی و نارضایتی در جامعه افزایش یابد.

حججی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در دیدار با ائمه جمعه گفت: بیان مشکلات محلی در تریبون نماز جمعه سزاوار نیست و نباید هر موضوعی در این جایگاه مقدس مطرح شود بلکه ائمه جمعه با برقراری ارتباط به مدیران موضوع را پیگیری و تذکر دهند و دستگاه های بالادستی کمک کنند.

وی اضافه کرد: برخی از انتقادها از تریبون عمومی موجب صدمه به اصل نظام و دستاوردهای مهم در بخش های دیگر می شود و اینگونه سزاوار نیست که همه خدمات موثر به دلیل خطاها نادیده گرفته شود.

وی به موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری اشاره کرد و گفت: جانبداری از کاندیدها توسط مدیران و کارکنان در وقت اداری ممنوع است و رفتار افراد دولتی نباید شبه انتخاباتی برای مردم و یا دیگر کاندیدها داشته باشد.

نشست شورای اداری با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های اداری تیران و کرون در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

۷۱۳۱/۶۰۱۶/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.