رئیس کمیته کارگاه‌ها و نشست‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، از جزییات کارگاه‌هایی خبر داد که قرار است در حاشیه این رویداد برگزار شود.
جلال‌الدین اعتباریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان اظهار کرد: در جشنواره امسال 14 کارگاه تخصصی سینما طراحی‌شده که چهار کارگاه آن مخصوص کودکان و نوجوانان و 10 کارگاه برای فیلم‌سازان است.
وی تصریح کرد: احمد الستی، لیلا میرهادی و مسیح شریف در کارگاه‌های مخصوص کودکان و نوجوانان به آن‌ها فیلم‌سازی آموزش می‌دهند و فرهاد توحیدی، حدیث غلامی، علی شاه‌محمدی، سام سلیمانی، امیرحسین علیمراد، مصطفی نظری‌زاده، مصطفی مصطفوی، حامد جعفری، مسیح شریف، دکتر امیررضا معتمدی و سعید نجاتی نیز کارگاه‌های دیگری را برای فیلم‌سازان برگزار خواهند کرد.
رئیس کمیته کارگاه و نشست‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: این کارگاه‌ها در شاخه‌هایی مثل فیلم‌نامه‌نویسی، کسب‌وکار قصه، Production file، انیمیشن، تصویربرداری دیجیتال در سینما، بازاریابی برای سینمای کودک و نوجوان، استارت‌آپ در سینما، UX Analysis، آموزش VFXدر سینمای کودک و نوجوان، کار با بازیگر کودک و نوجوان و قوانین جهانی آن است.
اعتباریان یادآور شد: این کارگاه‌ها هم‌زمان با سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان از 28 مرداد تا 4 شهریور 1398 در اصفهان برگزار می‌شود و نحوه ثبت‌نام و حضور در این کارگاه‌ها به‌زودی در وب‌سایت جشنواره به نشانی www.icff.ir اعلام می‌شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.