امروز، باشگاه تابستانه فیلم هنر و تجربه اصفهان، در پردیس سینمایی سیتی سنتر میزبان اکران مستند «خانه خدا» به کارگردانی ابوالقاسم رضایی است و سحر قریشی نیز برای اکران فیلم «ایکس لارج» به این پردیس می آید.
مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: برنامه باشگاه تابستانه هنر و تجربه با همکاری فیلم‌خانه ملی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از 19 تیرماه در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان آغاز شده و این برنامه هم‌زمان در چند سینمای برتر کشور مثل پردیس چارسوی تهران، هنر شهر آفتاب شیراز و پردیس هویزه مشهد در حال اجراست.
محمد پناهی نژاد ادامه داد: افتتاحیه این برنامه، با اکران پشت‌صحنه‌هایی از فیلم «گاو» داریوش مهرجویی همراه بود و امروز –دوم مردادماه- رأس ساعت 19 در سالن شماره یک پردیس سینمایی سیتی سنتر، مستند «خانه خدا» که سال 1345 ساخته‌شده را اکران خواهیم کرد. کارگردان این فیلم ابوالقاسم رضایی است و موضوع آن، همان‌طور که از نامش برمی‌آید، درباره مراسم آیینی حج و مراحل مختلف آن است. متن «خانه خدا» توسط ابراهیم گلستان نوشته و خوانش شده و جلال مقدم نیز دستیار کارگردانی این اثر را بر عهده داشته است.   پناهی نژاد با اشاره به سایر فیلم‌هایی که در این برنامه اکران می‌شود، گفت: طبق جدول برنامه باشگاه تابستانه هنر و تجربه، نهم مردادماه «زال و سیمرغ»، «رخ»، «گلباران»، «ملک خورشید»، «منم آنم که» و «هفت شهر»، 16 مرداد «دونده»، 23 مرداد «انتظار» و «ساز دهنی»، 30 مرداد «پسر شرقی» و «اسب»، ششم شهریورماه «پری»، «چنین کنند حکایت» و «پدیده»، 13 شهریور «طلسم»، 20 شهریور «نارونی» و 27 شهریور ماه «گزارش یک قتل» در پردیس سینمایی سیتی سنتر به‌صورت رایگان برای عموم مردم اکران می‌شود.
وی افزود: این پردیس امروز همچنین میزبان اکران مردمی فیلم «ایکس لارج» به کارگردانی محسن توکلی، با حضور سحر قریشی و محمدرضا عزتخانی است.

کد خبرنگار:13038
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.