رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل، گفت: در راستای رونق گردشگری با احداث دو طرح گردشگری با سرمایه‌گذاری حدود 30 میلیارد ریال موافقت کردیم.

مجید نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در آران و بیدگل، اظهار کرد: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری و شعار رونق تولید با 2 طرح اقامتگاه سنتی و سفره‌خانه سنتی در سطح شهر آران و بیدگل موافقت کردیم.

وی افزود: هدف از موافقت طرح‌های یاد شده کمک به رونق کسب و کار، افزایش ماندگاری گردشگران و افزایش زمان اقامت گردشگر و مسافر در شهر آران و بیدگل است، تا از این اتفاق مردم نیز بهره ببرند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل به اعتبار طرح‌ها و هزینه پیش‌بینی‌شده آن اشاره کرد و گفت: برای احداث و تکمیل طرح‌های یاد شده بالغ بر 27 میلیارد ریال هزینه‌ پیش بینی شده، که با اجرای این 2 طرح سنتی، زمینه اشتغال برای حدود 34 نفر در شهر آران و بیدگل فراهم خواهد شد.

نوری گفت: با توسعه طرح‌های بوم گردی و گردشگری در سطح شهرستان، علاوه بر افزایش ظرفیت‌های اقامتی، تفریحی و گردشگری شاهد رشد و رونق در اشتغال در حوزه گردشگری خواهیم بود.

کد خبرنگار:13094 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.