نوید حاج بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این ناپایداری ها بیشتر در مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مناطق مرزی با استان یزد پیش بینی می شود.
وی گفت: وقوع روان آب، سیلابی شدن مسیل ها و ایجاد اختلال در ترددهای جاده ای در مناطق مستعد قابل پیش بینی است و با توجه به میزان آسیب پذیری منطقه باید تمهیدات لازم در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.
معاون توسعه و پیش ‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان این که نقشه‌های هواشناسی بیانگر تداوم ناپایداری جو استان تا روز چهارشنبه است اظهار داشت: بر این اساس در بیشتر مناطق استان به ‌ویژه در ساعات عصر و شب، افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و رگبار بهاری در برخی مناطق همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش‌ بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه دمای هوا در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان در 24 ساعت گذشته به ترتیب 27 و 15 درجه سانتی گراد بالای صفر بود.
حاج بابایی برای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه (فردا)، افزایش ابر، وزش باد به نسبت شدید و رگبار بهاری و رعد وبرق و برای روز پنجشنبه، افزایش ابر، از بعدازظهر وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.
6022 / 7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.