به گزارش ایرنا، ابراهیم عادل زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به از سرگرفته شدن عملیات ساخت این سالن یادآور شد: این مکان با قدمت60 سال تنها سالن اجتماعات شهر نایین در گذشته بوده که در طول زمان دستخوش تغییر کاربری شده و با پیگیری بعمل آمده دوباره به وضعیت اولیه اش بازگشته است.
عادل زاده اظهار داشت: عملیات ساخت این سالن تاکنون بیش از60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
رییس جمعیت هلال احمر نایین گفت: سالن یاد شده به مساحت250 مترمربع و ظرفیت200 نفر می تواند در فعالیت های فرهنگی، مذهبی شهرستان استفاده شود.
عادل زاده، مشارکت مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف بشردوستانه هلال احمر را خواستار شد و با اشاره به لزوم تربیت امدادگران متخصص برای پاسخگویی به حوادث، آموزش خانواده ها برای تحقق شعار 'هر خانواده یک امدادگر' را مورد تاکید قرار داد.
وی در باره اجرای طرح های داوطلبی(تأمین کمک هزینه جهیریه، تجهیزات پزشکی، توزیع سبدهای غذائی بین محرومین و نیازمندان) گفت: این طرح در سال گذشته با همت داوطلبان، اعضای خانه داوطلب و همت خیرین با هزینه بالغ بر یک میلیارد ریال انجام شد.
عادل زاده از حضور داوطلبان در قالب طرح اعزام کاروان سلامت و نیکوکاری به منطقه حسن آباد جرقویه در بهمن ماه سال 97 که سبب توزیع210 بسته سبد غذائی و لوازم التحریر، ویزیت یکهزار و500 نفر و ارائه خدمات مشاوره ای به 254 نفر از بیماران و نیازمندان شد، تشکر کرد.
جمعیت هلال احمر شهرستان نائین با دارا بودن 2 پایگاه امداد جاده ای ملااحمد و انارک، آماده ارائه خدمات امدادی به مصدومان ناشی از حوادث جاده ای است.
شهرستان نایین در140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
6027/7136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.