به گزارش ایرنا، افشین قطبی بامداد روز یکشنبه پس شکست تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری با قدردانی از مهیمان نوازی اصفهانی ها افزود: در این دیدار ذوب آهن خوب بازی کرد و بازی عجیب و غریبی شد، این نتیجه می توانست چیز دیگری رقم بخورد و متفاوت باشد ولی تیم ذوب آهن پیروز میدان شد.
قطبی با بیان این که دو پنالتی توسط داور این دیدار برای ما گرفته نشد، اظهارداشت: تیم ذوب آهن حداقل موقعیت ها و فرصت های خود بهره بود و توانست به گل برسد.
وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن اصفهان از بازیکنان، مدافعان و دروازه بان خوبی بهره می برد، افزود: ما باید از شکست تجربه کسب کنیم و این نتیجه عادلانه نبود، وقتی پنالتی گرفته نمی شود این موضوع در روحیه بازیکنان تاثیرگذار است ولی با این حال بازیکنان من جنگیدند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: این باخت را بهانه برای داوران نمی کنیم ولی وقتی پنالتی گرفته نمی شود بازیکنان عصبی شدند با این حال این شکست به گردن مربی است.
قطبی ادامه داد : تیم های اصفهانی همیشه از بازیکنان و مهره هایی خوبی بهرمند هستند و از نظر ساختار مدیریتی قوی هستند، تیم ذوب آهن در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفته بود واین تیم در نیم فصل دوم به لیگ برگشت و نتایج خوبی کسب کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد : برای قهرمانی در لیگ برتر باید همیشه خوب باشی و دوست دارم پرسپولیس قهرمان شود با این حال لیگ قابل پیش بینی نیست.
با این نتیجه ذوب آهن اصفهان با 39 امتیاز در جایگاه ششم لیگ برتر قرار گرفت و تیم فولاد خوزستان هشتم شد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.