به گزارش ایرنا، مجید حججی روز یکشنبه در نشست با اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان افزود: دانش و آگاهی اعضای شوراهای اسلامی نسبت به شرح وظایف و قوانین اندک است و باید این دانش و مهارت برای ارتقای عملکرد افزایش یابد.
وی بیان کرد: با افزایش دانش اعضای این نهاد مدنی عملکرد و کارکرد آن ها نسبت به فعالیت های اجتماعی و پارلمان محلی بالا می رود و به جایگاه واقعی بیش از بیش نزدیک می شوند.
فرماندار تیران و کرون ادامه داد: انتقال تجربه در بین اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و بهره گیری از دانش و آگاهی کارشناسان یکی از نیازهای مهم این حوزه برای اعتلای جایگاه این نهاد است.
وی با بیان این که دولت و مجلس شورای اسلامی اختیارات مسئولان محلی را باید افزایش دهد، تصریح کرد : افزایش اختیارات شوراها، دهیاری ها و شهرداری ها به سرعت کار و ارتقای کیفیت منجر می شود و بسیاری از هزینه ها کاهش و خدمت رسانی توسعه می یابد.
حججی یادآورشد: پیش بینی ساعت کاری مثل سایر ادارات و نهادها برای اعضای شورای اسلامی یک فرصت خوبی برای افزایش همکاری و تعاملات اجتماعی خواهد بود و با چنین کاری این افراد در ساعت اداری در جلسات و محل کار خود حاضر و دغدغه دیگری نخواهند داشت.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار گرفته که دارای 42 شورای اسلامی شهر و سه شورای اسلامی روستا می باشد که 150 نفر عضو این نهاد اجتماعی و مدنی هستند.
7131/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.