به گزارش ایرنا، جورج لیکنز جمعه شب پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر ایران در نشست خبری اظهارداشت: در دو ماه اخیر بازی امروز بهترین بازی ما بود و روز بدشانسی برای ما رقم خورد و نتوانستیم پیروز میدان شویم و شانس همراه ما نبود.
وی با بیان اینکه در این دیدار لایق این شکست نبودیم، افزود: بازیکنان من بازی ترکیبی خوبی را به نمایش گذاشتند و خوب بازی را شروع کردیم ولی در پایان ذوب آهن پیروز میدان شد.
سرمربی تراکتور سازی یادآور شد: تیم فوتبال ذوب آهن در هفته های اخیر بازی خوبی را ارائه داد و نتایج خوبی گرفت وبرای این تیم آرزوی موفقیت دارم.
لیکنز تصریح کرد : تیم ما نیز در دیدار امروز با کیفیت بازی کرد ولی در بازی های اخیر با بد شانسی مواجه شدیم.
وی با بیان اینکه من قول قهرمانی ندادم، بیان کرد : هفته آینده مقابل پرسپولیس تهران، بازی داریم و همه تمرکزمان باید روی این بازی باشد که موفق شویم.
سرمربی تیم تراکتور با اشاره به اینکه اعتماد به نفس بازیکنان در این بازی از دست رفت ولی به بازی برگشتیم، افزود: داور امروز خوب بود و مشکلی نداشت.
وی ادامه داد : در این شرایط باید بتوانیم تمرکزمان را بالا ببریم و خودمان را کنترل کنیم، نباید کارت دریافت کرد و در زمین باید خوب بازی کرد تا موفق بود.
لیکنز با تمجید از هواداران تراکتور سازی تبریز افزود: تیم ما با صدر جدول زیاد فاصله ندارد و باید ببینم کدام یک از تیم ها قهرمان جام حذفی می شود.
دراین دیدار که از هفته بیست و هفتم و درورزشگاه «فولاد شهر»اصفهان برگزار شد تیم ذوب آهن با نتیجه 2 برصفر درحالی تیم تراکتورسازی را شکست داد که «اشکان دژاگه» یک پنالتی را به ضرر تراکتورسازی ازدست داد.
«وحید محمد زاده» دردقیقه 17 از روی نقطه پنالتی و «مهران درخشان مهر» دردقیقه 4+90 گل های تیم ذوب آهن را درون دروازه تیم تراکتورسازی جای داده و این تیم را از گردونه تیم های مدعی قهرمانی خارج کردند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.