به گزارش ایرنا، مهدی احمدی فر روز پنجشنبه در آیین بازگشایی سالن آمفی تئاتر و گالری سوره در خیابان آمادگاه اصفهان افزود: با وجودی که نیاز است اعتبارات مالی بسیاری در فرهنگ و هنر صرف شود اما توانایی این بخش بویژه در حوزه هنری کم است.
وی با بیان اینکه از هر طرف که حرکت می کنیم با محدودیت هایی مواجه می شویم، اظهار داشت: این موضوع باعث شد تا از ظرفیت ها و توانایی های بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های فضای فرهنگ و هنر استان اصفهان استفاده کنیم.
احمدی فر، بازسازی سینما سوره اصفهان با همکاری بخش خصوصی را ابتدای این حرکت خواند و گفت: امید است با همکاری سایر هنردوستان و هنرمندان، در گام های بعدی فضای بزرگتری را برای کارهای هنری در اصفهان فراهم کنیم.
رییس حوزه هنری اصفهان، اصلی ترین نیاز توسعه کارهای هنری را زیرساخت های آن دانست و اضافه کرد: همکاری بخش خصوصی در بخش فرهنگ و هنر، مسیر جدیدی است که فراهم شد و باید آن را هرچه بهتر ادامه داد.
محمد حسن جعفری، مدیر گروه هنری برهان، هزینه صرف شده برای بازسازی گالری و سالن آمفی تئاتر سوره را 15 میلیارد ریال با هدف برپایی تئاتر، هنرهای نمایشی، سمینار و نمایشگاه های تخصصی اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین از سه هنرمند پیشکسوت اصفهان، احمد مراتب در عرصه آواز و موسیقی، حسن اکلیلی در عرصه هنرهای نمایشی و تئاتر و روبن یروشالمی در عرصه هنرهای تجسمی تجلیل بعمل آمد.
همچنین نمایشگاه گنجینه آثار فاخر که منتخبی از 100 اثر از استادان صنایع دستی و هنرهای تجسمی اصفهان است در گالری مجتمع فرهنگی هنری سوره افتتاح شد.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.