به گزارش ایرنا، وینفر شفر جمعه شب بعد از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری این دیدار افزود: بسیار به تیم خودم و اعضای تیم افتخار می کنم همه در روزهای اخیر و بعد از بازی با الهلال بازیکنان من سخت کار کردند و یک پیروزی خوبی امروز به دست آوردیم.
وی داشتن روحیه و کار تیمی را عامل پیروزی تبمش در این دیدار دانست و اظهارداشت: استحقاق این پیروزی را در ورزشگاهی که شرایط سختی رقم زد در مقابل تیم قدرتمند سپاهان داشتیم.
وی خاظرنشان کرد : در دیدار امروز مهدی رحمتی هم همراه ما و در کنار تیم بود که به پیروزی ما کمک کرد و این موضوع اهمیت دارد.
شفر با بیان اینکه بازیکن به اعتماد به نفس و تمرین خوب و حمایت مربی نیاز دارند، تصریح کرد : روحیه کار تیمی سبب شد تا در دقیقه 97 تگ گل این دیدار را به ثمر برسانیم.
وی در ادامه از مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خواست کرد با بازیکنی که قراردادشان در حال اتمام است برای قردارد جدید صحبت کنند تا همانند سال گذشته بازیکنان خوب را از دست ندهند.
وی تصریح کرد: امروز 20 تا 30 درصد وززشگاه های فوتبال هواداران استقلال هستند و در این دیدار به نظر می رسید 70 درصد طرفدار استقلال بودند.
به گفته شفر وقتی بازی ها پخش زنده است بازیکنان انرژی بیشتری می گذارند.
سرمربی تیم استقلال اضافه کرد : هیچ بازی راحتی نداریم و دوبازی در خانه را به سختی بردیم و هر چهار روز یک بار تیم ما بازی دارد بنابراین همه بازیکنان باید آماده باشند و در مورد قهرمانی حرفی ندارم بلکه به بازی بعد فکر می کنم.
شفر از عدم حضور خود در نشست خبری قبل از عذرخواهی کرد ، افزود: تیم ما با اتوبوس به اصفهان سفر کردیم و این موضوع باعث عدم حضور من شد.
سرمربی استقلال با بیان این که ترقه انداختن در زمین فوتبال و تاخیر در بازی خوب نیست ، افزود: این موضوع باعث می شود بازی برای همه سخت شود و اگر این صحنه ها انتشار پیدا کند بدتر می شود، و رسانه ها کمک کنند این اتفاقات نیفتد.
وی در مورد داوری گفت: داوری این دیدار خوب بود و داوران با خونسردی کار خود را دنبال کردند.
6020/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.