حبیب الله پورابراهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 268 هزار و 268 نفر- ساعت دوره آموزشی از سوی بخش دولتی برای یکهزار و 572 نفر از علاقه مندان رشته های فنی سال گذشته در شهرستان آران و بیدگل ارائه شد.
وی بیان کرد: 71 هزار و 545 نفر- ساعت در مرکز ثابت و شعبه ها، 15 هزار و 575 نفر- ساعت روستایی، 20 هزار و 147 نفر- ساعت در صنایع، 2 هزار و 686 نفر- ساعت در دانشگاه ها، 144 هزار و 430 نفر- ساعت سیار شهری و در پادگان ارتش 13 هزار و 884 نفر- ساعت آموزش ارائه شده است.
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آران و بیدگل اضافه کرد: رشته های برق صنعتی و ساختمانی، تعمیر لوازم خانگی، حرارتی و برقی، سرویس کار خودرو، تعمیر وسایل گازسوز و پکیج ویژه آقایان و رشته های صنایع دستی، هنرهای صنایع چوب، فناوری اطلاعات و صنایع چرم ویژه بانوان بود.
وی در ادامه راه اندازی مرکز سیار در ابوزیدآباد را یادآور شد و 77 مورد بازرسی در حوزه آموزشگاه های آزاد، انجام آزمون های مهارتی و تعیین صلاحیت برای 2 هزار و 813 نفر، ساخت سالن دو منظوره، پارکینگ و تجهیز مرکز به پنل های خورشیدی جهت تولید انرژی های تجدید پذیر به میزان 10 کیلو وات را از دیگر اقدام های صورت گرفته مرکز فنی حرفه ای آران و بیدگل در سال 97 برشمرد.
پورابراهیمی همچنین به افزایش 95 درصدی اعتبارهای جذب شده در سال 97 به نسبت سال پیش از آن اشاره کرد و افزود: فعالیت هایی از جمله انجام مشاوره و رهگیری اشتغال کارآموزان، شرکت در نمایشگاه کارآفرینی، همکاری در برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه تولیدات کارگاهی در شهر ابوزیدآباد از دیگر اقدام های صورت گرفته است.
به گفته وی 34 آموزشگاه آزاد، یک مرکز ثابت شهری، سه مرکز سیار شهری و روستایی در آران و بیدگل فعالیت می کند.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.