به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به جایگاه و ویژگی های شیطان در آیات و روایات اسلامی، افزود: هر کس از طاعت خدا اعراض کند، در زمره حزب و یاران شیطان قرار خواهد گرفت که منشا تمام فسادهای عالم هستند.
وی اضافه کرد: وعده دادن به فقر هنگام دستگیری از دیگران، دعوت به شر و کارهای بد از کارهای شیطان است که به صورت خیرخواهی و مصلحت خواهی، آنها را به افراد القا می کند.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد : حتی تروریست هایی که فرزندان ما را ترور می کنند، اسم جیش العدل را بر خورد قرار می دهند در حالی که نتیجه کار آنها حذف اسلام است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان بیان کرد : برخی به اسم عدالتخواه به همه بزرگان مملکت بدگویی می کنند در صورتی که نقد را باید به صورت پنهانی به فرد منتقل کرد.
حضرت آبت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد : خدا گفته انتقاد خوب است ولی اجازه تهمت و دروغ را نمی دهد و چه بسا پشت صحنه برخی کانالهای که در اصفهان راه افتاده منافقین باشند چون اقدامات آنها با هدف ضربه زدن به روحانیت است.
به گفته وی جدا کردن مردم از روحانیت از برنامه های مهم دشمن است و اگر می بینیم مردم با وجود مشکلات معیشتی در چهل سالگی انقلاب اینگونه راهپیمایی می کنند به واسطه روشنگری روحانیت است.
وی ادامه داد: دشمن رسانه های مختلف در داخل و خارج در اختیار دارد، خوب بودجه هزینه می کند و امکان برنامه سازی بالایی دارند و با هدف فریب مردم این اقدامات را انجام می دهند.
امام جمعه اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت 27 مرزبان مدافع وطن به امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم، گفت: امیدواریم مسوولان توفیق پیدا کنتد و پاسخ این اقدامات را بدهند.
وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن مردم اصفهان، ادامه داد: بسیاری از مردم به دلیل ازدحام جمعیت امکان حضور در میدان امام خمینی (ره) را پیدا نکردند.
خطیب جمعه اصفهان اضافه کرد: مردم ما فرق بین اصل انقلاب و عملکرد افراد را تمییز می دهند و فرهنگ و روحیه با ارزشی است که در مردم ما بوجود آمده و سال به سال رشد می یابد.
وی اضافه کرد : البته نباید گرانی و مشکلات باشد و مسوولان باید دلسوز باشند و برای رفع مشکلات مردم اقدام کنند و مردم هم در انتخاباتها باید افراد دلسوزتر را انتخاب کنند ولی اگر کسی خطایی کرد نباید به حساب اصل انقلاب نوشته شود.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه 40 سال انقلاب اسلامی موجب عزت و افتخار مردم شده است، افزود: امروز مستقل ترین کشور ایران است.
وی اظهارداشت : ما به هر کس احترام می گذاریم به واسطه آن است که خدا گفته است و لذا اگر به روحانی، رهبر، ائمه و پیامبران احترام می گداریم به خاطر خداست.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: به انقلاب احترام می گذاریم، به شهدا احترام می گذاریم چون خواست خداست و حضور ما در راهپیمایی 22 بهمن در تشییع شهدا به خاطر خداست.
وی با اشاره به تشییع با شکوه و حماسی شهدای مدافع امنیت کشور در اصفهان، گفت: به رغم تلاشهای بسیار صدا و سیما امکان اینکه این جمعیت در قاب دوربین به تصویر کشیده شود وجود نداشت.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد: حماسه تشییع شهدای مدافع امنیت کشور به قدری با شکوه بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم یک استان دیگر از مردم اصفهان تشکر کرد و این اقدام به جا و شایسته بود.
وی همچنین به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اشاره و به بیان ویژگی ها و جایگاه والای حضرت زهرا (س) از منظر شیعه و سنی پرداخت.
حضرت آیت الله طباطبایی نژاد همچنین به سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان، بنیاد جانبازان و بنیاد شهید از سوی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: ایشان تمامی اهدافی ائمه را دنبال می کرد.
وی ادامه داد: قسمتی از مشکلات به واسطه تحریم ها و بی تدبیری هاست ولی بخشی از مشکلات به واسطه خود مردم است و به طور مثال هنگامی که گمان می کنند مایحتاج مردم در حال گران شدن است برخی حرص می زنند و برای خرید برخی محصولات در صف های طولانی می ایستند.
امام جمعه اصفهان تصریح کرد : حتی برخی از دولتی ها به این مسائل دامن می زنند و در رسانه اعلام می کنند ممکن است فلان چیز بعد از عید گران شود در حالی که کسی از آینده با خبر نیست و چه بسا مساله ای اتفاق بیافتد که اوضاع عوض شود.
6026//7134/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.