محسن مومنی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مانور استان های مرکزی، چهار محال و بختیاری و یزد در روستای شهرستان فلاورجان خدمات بهداشتی و درمانی به صورت رایگان ارائه می کنند.
وی با بیان این که این مانور همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای شهرستان فلاورجان برگزار می ‌شود ، گفت: سنجش میزان آمادگی نیروهای امداد و نجات در شرایط بحرانی و تقویت و توسعه آموزش های این تیم ها، هدف از برگزاری مانور بهداشت و درمان اضطراری است.
به گفته وی کنار وظایف امداد و نجات، درمان اضطراری در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان بیان کرد: چهار تیم درمان اضطراری شامل RDH و BHCU به استعداد 60 نفر از استان های مرکزی ، یزد ، چهارمحال و بختیاری و اصفهان در منطقه مانور به کار گرفته می شوند.
وی تصریح کرد : ویزیت رایگان ، ارائه خدمات مشاوره بهداشت و تغذیه ، بهداشت زنان ، تست قند و فشار خون و آموزش همگانی بهداشت و درمان از جمله خدمات این مانور است.
مانور بهداشت و درمان اضطراری هلال احمر منطقه مرکزی کشور به میزبانی استان اصفهان از روز گذشته به مدت سه روز در روستاهای علیشاهدان ، تمندگان و مهرگان از توابع شهرستان فلاورجان آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت .
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.