به گزارش ایرنا، مجید جلالی، پس از تساوی تیمش برابر ذوب آهن در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در نشست خبری اظهارداشت: وقفه دو ماهه باعث شده کیفیت تیم ها کاهش پیدا کند و برای رسیدن به مرز آمادگی باید چند هفته بگذرد.
وی ادامه داد: باورهای بازیکنان تیم نساجی قائم شهر باید بهتر شود البته امروز برابر ذوب آهن فداکارانه بازی کردیم و اعضای تیم بازی خوبی را نمایش دادند.
جلالی اضافه کرد: در این بازی خارج از خانه سعی کردیم ذوب آهن را کنترل کنیم و کسب یک امتیاز در این مسابقه جای خوشحالی دارد.
سرمربی تیم نساجی قائم شهر خاطرنشان کرد: جواد نکونام سرمربی پیشین تیم زحمات زیادی برای این تیم کشید و با توجه به اینکه اولین حضور این تیم در لیگ برتر است باید سعی کنیم در رده های میانی جدول ، فصل را به پایان ببریم.
وی هواداران قائم شهری را نقطه قوت تیمش اعلام و اضافه کرد: با حمایت این تماشاچیان انرژی می گیرم و بی شک در بازی های بهتر ظاهر خواهیم شد.
جلالی که به تازگی به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد در ارتباط به این موضوع گفت: علاقمندم که به صورت ثابت در یک تیم باشم تا بتوانم کارهای زیربنایی انجام دهم اما جدایی از پیکان تصدی سرمربی گری نساجی به دلیل شرایط خاصی بود که رقم خورد.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.