به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در این آیین گفت: انقلاب اسلامی با رسالت راسخ خود، مردم ایران را با استقلال، آزادی و ارزش های دین خدا آشنا کرد.
محمد اعتدادی اظهارداشت: کسب استقلال در چهار دهه انقلاب، کارهای بزرگ و زیربناهای ارزشمندی را در آموزش و پرورش منجر شد.
وی یادآور شد: نقشه راه تعلیم و تربیت در قالب سند تحول بنیادین با تجربه کاری چهار دهه معلمان و افراد خبره و بزرگ تعلیم و تربیت و بنا بر توصیه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین و اجرایی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان ادامه داد : در این راستا دانش آموزان سرافراز که محصول تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی هستند در چهار دهه اخیر بزرگترین افتخارات علمی را در جهان کسب کردند.
وی خاطرنشان کرد: با جهاد علمی، اخلاقی و اعتقادی فرهنگیان، پرچم امام ، شهدا و ایثارگران بر قله های تاریخی همچنان برافراشته خواهد ماند و نغمه های یاس و ناامیدی با همت و تلاش مردم به امیدواری تبدیل خواهد شد.
اعتدادی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات، فرهنگیان و دانش آموزان همچنان بر رسالت خطیر خود مبنی بر تربیت نسلی انقلابی و سرافراز با قوت و قدرت ادامه می دهند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اصفهان در این آیین گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث حیرت و تعجب جهانیان شد و تمام معادلات سیاسی جهان را به زد و رژیم پهلوی را به عنوان یکی از دژهای محکم استکبار سرنگون کرد.
حبیب الله عسگری، بعد فرهنگی انقلاب را یکی از ابعاد مهم آن برشمرد که موجب شد فرهنگیان به عنوان تاثیرگذارترین توده مردم، نقش خود را بدرستی ایفا کنند.
اعتدادی یادآور شد: امروز آموزش و پرورش به عنوان یکی از ستون های مهم انقلاب با مشکلاتی از جمله فضاهای آموزشی، نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است.
وی از مسوولان خواست تا به پاس بزرگداشت انقلاب و اهمیت و تاثیر سیستم تعلیم و تربیت به رفع مشکلات این بخش کمک و همت کنند.
در این مراسم، استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و تعدادی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
این مراسم با نواختن گلبانگ انقلاب و اجرای سرود و برنامه های جنبی متنوع پایان یافت.
اکنون 850 هزار دانش‌ آموز در بیش از پنج هزار باب مدرسه در استان اصفهان به تحصیل مشغول هستند.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.