به گزارش ایرنا، این مسابقه ها از سوم بهمن به مدت پنج روز در رشته های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در بخش آقایان و والیبال و تنیس روی میز در بخش بانوان به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای پسران شهید رجایی کاشان برگزار شد.
در بخش آقایان، رشته فوتسال که با حضور 29 تیم از 31 استان کشور انجام شد، تیم های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته والیبال از بین 22 تیم ، مازندران ، گلستان و سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای اول تا سوم شدند.
در رشته تنیس روی میز که با حضور 64 بازیکن از سراسر کشور در 16 گروه چهار تیمی برگزار شد، مهدی عرفانی فرد از گیلان قهرمان، منصور شهرکی از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان، یونس محمدی از مازندران و ایرج عبداللهی از فارس بطور مشترک سوم شدند.
بخش بانوان، در رشته والیبال 15 استان شرکت داشتند که تیم کرمان با شکست تهران در فینال این رقابتها، قهرمان المپیاد دهم شد و تیم کهگیلویه و بویراحمد با پیروزی بر خراسان جنوبی در دیدار رده بندی در جایگاه سوم این مسابقه ها قرار گرفت.
در بخش تنیس روی میز بانوان 34 ورزشکار شرکت کردند که در پایان این رقابت ها فاطمه ایزدی از اصفهان در فینال این رقابتها با برتری مقابل فهیمه رمضانی قهرمان شد، مریم غفاری از زنجان و سمیه عسگرپور از کرمان هم بطور مشترک به عنوان نفرات سوم این دوره از رقابتها شدند.
در این دوره المپیاد ورزشی بیش از یک هزار ورزشکار از 31 استان کشور شرکت داشتند.
حدود 160 هزار نفر دانشجوی دختر و پسر در 100 رشته تحصیلی دوره های کاردانی و آموزش مهارتی و نزدیک به 100 رشته کارشناسی ناپیوسته در 173 دانشکده و آموزشکده دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نقاط مختلف کشور به تحصیل اشتغال دارند.
6136/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.