گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل حاکی است، اسماعیل بایبوردی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از این طرح گفت: کنارگذر آران و بیدگل- کاشان به طول 46 کیلومتر طراحی، تا کنون 29 کیلومتر آن آسفالت شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی افزود: بخش نخست این طرح به طول 22 کیلومتر با 200 میلیارد ریال و بخش دوم به طول هفت کیلومتر با 110 میلیارد ریال اعتبار در سال های پیش به بهره برداری رسیده است.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به آغاز بخش سوم طرح کنارگذر آران و بیدگل- کاشان به طول 17 کیلومتر بیان کرد: این بخش در مرحله آزادسازی زمین های کشاورزی با کمک کشاورزان، شورای اسلامی سفیدشهر و اداره راه و شهرسازی این شهرستان است و اجرای آن به جد پیگیری می شود.
وی از برطرف مشکل شدن یک هزار و 200 متر از این زمین های محدوده طرح کنارگذر در جلسه ای مشترک با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان خبر داد و عنوان کرد: کنارگذر آران و بیدگل- کاشان از مهمترین طرح های راه و شهرسازی این شهرستان است که می تواند منطقه را از نظر دسترسی به راه از بن بست نجات دهد.
بایبوردی، تصویب طرح کنارگذر آران و بیدگل- کاشان در سال 86 را یادآور شد و اضافه کرد: تلاش داریم تا در صورت تامین اعتبار طرح تا سال 98 به بهره برداری برسد.
وی ادامه داد: کنارگذر آران و بیدگل- کاشان از محدوده آرامستان دار السلام گلابچی کاشان آغاز شده شده و تا شهر مشکات کاشان ادامه می یابد که نقش مهمی در کاهش ترافیک هر دو شهرستان خواهد داشت.
آران و بیدگل با برخورداری از 280 کیلومتر راه همسنگ، در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.