به گزارش ایرنا، حدود یک ماه پیش انتشار تصاویر و فیلمی کوتاه از تجمع والدین مدرسه پسرانه ای در ناحیه چهار اصفهان در شبکه های اجتماعی با موضوع تعرض به دانش آموزان، موجی از نگرانی را بین کاربران و خانواده های اصفهانی ایجاد کرد.
علی اصفهانی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این پرونده با صدور کیفر خواست برای رسیدگی به اتهامات عنوان شده به دادگاه ارسال شده است.
وی اضافه کرد: این موضوع 10 آذر امسال با شکایت چهار نفر از اولیای دانش آموزان یکی از مدارس شهر اصفهان به دستگاه قضایی اعلام شد.
دادستان اصفهان پیش از این گفته بود: در این گزارش اعلام شد که فردی که یکی از اولیای همان مدرسه و عضو انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است تعدادی از دانش آموزان را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.
وی تصریح کرد : پس از اعلام گزارش به دستگاه قضایی، تحقیقات مقدماتی صورت گرفت و دانش آموزانی که ادعای تعرض جنسی در مورد آنها اعلام شده بود به پزشکی قانونی معرفی شدند.
اصفهانی تصریح کرد: در بررسی ها مشخص شد که اتفاق افتاده در حد کودک آزاری است و تجاوز به اثبات نرسیده است.
وی با تاکید بر قاطعیت، دقت و سرعت دستگاه قضایی در برخورد با جرایم گفت: والدین و خانواده ها مطمئن باشند که اگر جرم این فرد که خود نیز از اولیای دانش آموزان است اثبات شود توسط دستگاه قضایی مجازات می شود.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.