به گزارش ایرنا، میرزایی در مجمع انتخابات هیات کشتی استان اصفهان که روز شنبه در تالار افتخارات اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد با کسب 15 رای به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات برگزیده شد.
در این انتخابات از 19 عضو مجمع 17 عضو حق رای داشتند که دو نفر از آنها رای ممتنع به صندوق انداختند.
مصطفی ترکی و مصطفی میرزایی نامزدهای انتخابات هیات کشتی استان اصفهان بودند که پیش از رای گیری ترکی به سود میرزایی کناره گیری کرد و انتخابات با حضور یک نامزد برگزار شد.
میرزایی چهار ماه قبل با کناره گیری محمد مجیری رئیس سابق هیات کشتی استان اصفهان به عنوان سرپرست این هیات منصوب شده بود.
دبیر فدراسیون کشتی در مجمع انتخابات هیات کشتی استان اصفهان با اشاره به جایگاه کشتی در ایران گفت: کشتی ورزش اول کشور است و کشتی ایران در سطح جهان از جایگاه بالایی برخوردار است.
رضا لایق با بیان اینکه خانواده کشتی به دلیل داشتن افرادی با اخلاق پهلوان به خود افتخار می کند از جهان پهلوان تختی به عنوان اسطوره کشتی ایران یاد کرد و گفت: گرچه تختی به ظاهر در بین ما نیست اما روح معنوی هر روز در جامعه ما پر رنگ تر می شود.
وی خدمت به ورزش و ورزشکاران را کمک به تحقق منافع ملی دانست و گفت: جامعه ای که ورزش در آن توسعه یافته باشد به موفقیت می رسد و چنانچه از نشاط لازم و سلامت جسمی و روحی برخوردار نباشد محکوم به شکست است.
دبیر فدراسیون کشتی ادامه داد: ورزش نشاط را در جامعه تسری می دهد و سلامت جسمی و روحی افراد را تقویت می کند بنابراین خدمت به ورزش، کار بزرگی است که مربیان و دست اندرکاران ورزش کشور انجام می دهند.
وی سرمایه گذاری در ورزش را ارزشمند دانست و با تقدیر از خیران ورزشیار برای توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی در کشور تصریح کرد: جامعه ای که از نشاط روحی و جسمی برخوردار نباشد، مسجد، مدرسه و بیمارستان نمی تواند پاسخگوی نیازهای آن باشد و به همین جهت کار خیران ورزشیار بسیار ارزشمند است.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به جایگاه ورزش کشتی کشور در جهان گفت: بیشترین مدال های بازیهای المپیک، مسابقات جهانی و آسیایی توسط ورزشکاران کشتی برای کشور به ارمغان آمده است.
محمد سلطان حسینی افزود: کشتی استان اصفهان طی دهه های گذشته روزهای پرتلاطمی را پشت سرگذاشته است و تصدی گری در این هیات کار سختی است.
وی اظهارداشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان طی چهارسال گذشته برای اعتلای ورزش کشتی این استان تلاش کرد و کشتی این خطه طی این مدت به موفقیت های خوبی دست یافت.
رئیس منتخب کشتی اصفهان نیز با بیان اینکه از چهارماه قبل این هیات را با یک میلیارد و 400 میلیون ریال تحویل گرفتم، گفت: اکنون هیات کشتی اصفهان یک ریال بدهی ندارد.
مصطفی میرزایی اظهارداشت: به رغم محدودیت های مالی تمام مسابقات و اعزام تیم های این هیات به مسابقات کشوری به بهترین نحو انجام شده است.
وی افزود: عملیات بازسازی سالن کشتی ورزشگاه شهید نصر اصفهان با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال در حال اجراست و در روزهای آینده به بهره برداری می رسد.
2093/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.