سعید آذری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : عملیات ساخت سکوهای ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر که پیش از این به صورت یک زمین شیبدار چمنی بود هفته جاری آغاز شد و با بیش از سه هزار صندلی ، کل ظرفیت جایگاه تماشاچیان به 13 هزار نفر افزایش می یابد.
وی پیش بینی کرد که این عملیات ماه بهمن سال جاری و پیش از حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی کم و کیف این ورزشگاه جهت حضور ذوب آهن در مسابقه حذفی لیگ آسیا، به اتمام برسد.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان درباره افزایش نور زمین چمن ورزشگاه فولادشهر خاطرنشان کرد: پیمانکار مربوطه این طرح انتخاب و مقرر شد با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد ریال، شدت نور این مجموعه از 900 به هزار و 200 لوکس(واحد اندازه گیری میزان روشنایی سطح) ارتقا یابد.
وی ادامه داد: بر همین اساس حدود 50 روشنایی جدید در دکل های مربوطه نصب خواهد تا شدت نور در تمام نقاط زمین بصورت یکنواخت در آید.
وی تجهیز، بهسازی و نوسازی مجموعه های ورزشی این باشگاه را از جمله برنامه ای اصلی این باشگاه برشمرد و یادآور شد: قصد داریم ساختمان قدیمی ورزشگاه ملت اصفهان را از سال 98 با انجام عملیات بهسازی و تجهیز و در یک بازه زمانی پنج ماه به یک متل سه ستاره تبدیل کنیم تا ضمن اسکان تیم های مختلف ورزشی، مکانی برای درآمدزایی باشگاه باشد.
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان زمین شماره 2 ورزشگاه فولادشهر را از جمله طرح های توسعه اماکن و فضاهای ورزشی این باشگاه دانست و گفت: این زمین سال قبل آماده شد و اکنون برای تمرین و مسابقات تیم های فوتبال ذوب آهن در رده های سنی مختلف استفاده قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، ورزشگاه فولادشهر به عنوان ورزشگاه اختصاصی باشگاه فوتبال ذوب ‌آهن اصفهان سال 1377 افتتاح شد.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.