به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در نماز جمعه این هفته شهر اصفهان همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعیت صدهزار نفری بسیجیان تهران،  افزود: ملت ایران از ابتدا تا کنون جهادهای گوناگونی از جمله مبارزه با طاغوت پهلوی، تجزیه طلبان، منافقین، رژیم بعثی، جهاد علمی، جهاد در مقابل فتنه گران و جهاد اقتصادی داشته  است و در این جهادها ملت همواره پیروز بوده است.
وی ادامه داد: در این جهادها وحدت و اقتدار عامل پیروزی  بوده است و امروز هم اگر با پافشاری بر اصول، پیشرفت نظامی و قدرت و حضور در منطقه در مسیر خود بایستیم دشمن مجبور به عقب نشینی می شود.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه همه ملت ایران بسیجی هستند، گفت: امید رهبر معظم انقلاب به جوانان است و اعتماد ویژه ای به جوانان بسیجی دارند.
وی تاکید کرد: یک بسیجی مومن، عامل به وظیفه، با نظم فراوان، امام شناس و رهبر شناس است.
وی با بیان اینکه بدون اعتنا به دشمن باید نگاهمان به رهبر باشد، اظهار داشت : دشمن هر بار از ملت ما سیلی خورده است به واسطه مواضع قاطع رهبرمعظم انقلاب بوده است و لذا با شبهه به دنبال کم رنگ کردن اعتقاد ملت به رهبری است ولی ما نیز باید گوش به فرمان رهبر و گاهی آتش به اختیار در برابر افرادی که به وظیفه خود عمل نمی کنند عمل کنیم.
آیت الله مهدوی  گفت: کسانی که گمان می کنند نجات کشور در پیوند و مذاکره با آمریکا است و کسانی که وجود دشمن را حس نمی کنند مرد میدان عمل نیستند.
وی با اشاره  به ضرورت شناخت عرصه عمل دشمن، تصریح کرد: دشمن با اساس اسلام ما درگیر است و هر روز بهانه تراشی می کند و انرژی هسته ای هم یکی از بهانه های دشمن است و اصل هدف آنها برخورد با اسلام است.
عضو خبرگان رهبری پایبندی به اسلام، شناخت اسلام، پیشرفت علمی، پیشرفت نظامی، حضور در صحنه، ادامه مقاومت در منطقه و ایستادگی ملت را لازمه موفقیت دانست و اضافه کرد: دشمن وانمود می کند قدرتمند است ولی قدرت آنها محدود می شود به تجهیزات نظامی و ثروت در حالی که قدرت اصلی قدرت منطق است.
وی با اشاره به ضعف آمریکا، گفت: نمود این تضعیف در خنده حضار به دستاوردهای رییس جمهوری آمریکا در سازمان ملل مشهود بود و امروز نیز صدها مقاله در آمریکا علیه عملکرد ترامپ در تضعیف آمریکا به نگارش در آمده است‌.
آیت الله مهدوی گفت: دشمن وقتی وارد  تحریم می شود،  نشان می دهد از سایر جهات شکست خورده است و این تحریم ها نیز در برابر اقتصاد مقاومتی شکست خواهد خورد.
وی با بیان اینکه حفظ انقلاب، به دست ملت انقلابی امکان پذیر است، تصریح کرد: البته برای حضور در این عرصه به آگاهی و معرفت نیاز است و باید نیروهای انقلابی را در مدیریت ها، به کارگیری کرد.
عضو  خبرگان رهبری تاکید کرد: برخی که به دنبال سهم خواهی بودند پس از انتخاب رییس جمهوری،  برخی مدیران بازنشسته را به رییس جمهوری تحمیل کردند ولی امروز فرصتی فراهم شده است ‌تا در مدیریت ها از نیروهای جوان، انقلابی و مومن استفاده شود.
وی با اشاره به صدور حکم 35 مفسد اقتصادی در هفته گذشته توسط قوه قضائیه و بسته شدن سایت های قیمت گذاری ارز، گفت: این حرکت موجب ثبات نسبی بازار و مقدمه شکسته شدن حباب ارز شد.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: رییس جمهوری اعلام کرد 97 درصد ارز دست دولت است و خزانه کشور نیز پر است و نیازی به فروش ارز برای تامین هزینه های کشور نیست ، ولی در عمل باید این مسائل انجام شود و انتظار مردم این است که اگر می خواهد خدمتی انجام شود قیمت ارز متعادل شود و ثابت بماند.
آیت الله مهدوی همچنین با اشاره به حمله تروریستی اهواز گفت: اگر چه این عملیات از نظر نظامی عملیاتی کور بود ولی منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از مردم شد که البته پاسخ قاطع، سریع و حساب شده نیروهای مسلح و سپاه را به همراه داشت و این پاسخ محکم به دشمنان و حامیان آنها بود تا دشمن بداند، دوران بزن و دررو تمام تمام شده و اگر ضربه بزند  ضربه محمکمتری خواهند خورد.
/ 7134/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.