دبیر اجرایی همایش جارحی پلاستیک در آیین افتتاح این رویداد علمی گفت: در این همایش اساتید برتر کشور به ارائه مباحث روز جراحی زیبایی می پردازند.
علیرضا مومنی بحث و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای علمی در رشته جراحی پلاستیک و ترمیمی را از جمله برنامه های این همایش سه روزه برشمرد و افزود: جراحان فک و صورت، متخصصان پوست، چشم و ترمیم در طول برگزاری این همایش علمی به ارائه آخرین مقالات علمی در این حوزه می‌ پردازند.
دبیر اجرایی این همایش موضوعات مورد بررسی در این همایش را شامل معرفی آخرین تکنیکد ‌های بازسازی و زیبایی صورت، جراحی بینی، پلک، گونه و چانه اعلام کرد و گفت: علاوه بر این در خصوص آخرین روش‌های درمانی زیبایی و بازسازی صورت بیمارانی که در اثر تصادف، بیماری‌های مادرزادی و یا تومور و توده قسمتی از صورت خود را از دست داده‌اند، نیز بررسی و ارائه می شود.
به گزارش ایرنا ، این همایش پس از برگزاری دو دوره با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، انجمن گوش و حل و بینی و جراحان فک و صورت و سر و گردن اصفهان تا سیزدهم مهرماه در بیمارستان میلاد اصفهان ادامه دارد.
جراحی پلاستیک از شاخه های جراحی است که با اصلاح و ترمیمی شکل و کارکرد اعضای بدن سر و کار دارد.
ترمیم کاربردی، ساختاری و زیبایی هر گونه نقص یا بدشکلی بدن انسان را جراحی پلاستیک می نامند که بطور گسترده به زیبایی و بازسازی تقسیم می شود.
6٩٩٤/ 0222
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.