معصومه شجراتی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: صمیمیت بین اعضای تیم و غیرت از جمله صفات بارز تیم ملی والیبال نشسته بانوان کشورمان است و با این دو شاخصه بی شک می توان بر حریفان قدرتمند چیره شد و برای ایران افتخار آفرینی کرد.
این بازیکن تصریح کرد: قهرمانی تیم ملی کبدی بانوان ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به همه ثابت کرد که می توان غیر ممکن را به ممکن تبدیل کرد و ما نیز بر همین اصل قصد داریم در مسابقات بدرخشیم.
وی افزود: در مسابقات جهانی که دو ماه قبل به میزبانی هلند برگزار شد، توانستیم ژاپنی ها را از پیش رو برداریم، بنابراین غلبه بر این تیم در آسیا نیز دور از دسترس نخواهد بود.
شجراتی اظهار داشت: ایران در رقابت های جهانی هلند مقامی بهتر از رده نهم کسب نکرد، اما پاراآسیایی جاکارتا فرصتی مناسب برای نشان دادن قدرت تیمی ما خواهد بود.
ملی پوش والیبال نشسته بانوان اضافه کرد: بازیکنان تیم ملی والیبال نشسته بانوان آمادگی کاملی دارند و هفت اردوی اخیر نیز سطح تکنیکی و تاکنیکی اعضای تیم را افزایش داد.
وی اضافه کرد: تمرینات مستمر تیم از آذرماه سال قبل تاکنون ادامه پیدا کرده است و با روحیه مناسب پای به میدان خواهیم گذاشت.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی چهاردهم تا بیست و سوم مهر سال جاری برگزار می شود و از ایران در مجموع 136 ورزشکار در بخش مردان و 73 ورزشکار در بخش زنان به میدان خواهند رفت.
6020/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.