به گزارش ایرنا، پائولو سرجیو روز پنجشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با ذوب آهن در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود و تیم ذوب آهن با ترکیبی از بازیکنان خوبT تیم آماده ای است.
وی اظهارداشت : در دیدارهای لیگ برتر بازی آسان نیست و ما باید آمادگی برای هر سبک بازی را داشته باشیم و با هر تیمی مقابله کنیم.
وی با بیان این که تیم ذوب آهن تیم خوبی است و از آن شناخت کافی دارم، خاطرنشان کرد : دیدارهای آخر این تیم را تجزیه و تحلیل کردیم و برای بازی با این تیم در آمادگی کامل هستیم.
سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به پرسشی در باره نقاط ضعف و قوت ذوب آهن، گفت : این موضوع بین من و بازیکنان تیم مطرح شده و من نمی توانم در این زمینه پاسخگو باشم ولی از کیفیت تیم حریف باید آگاه باشیم تا با اعتماد به نفس بالایی با آن رقابت کنیم.
وی ادامه داد : در زمان حاضر هفت بازی از لیگ برتر فوتبال گذشته و یک بار شکست خوردیم آن هم در مقابل تیم پدیده مشهد که صدر نشین بودیم.
وی اضافه کرد : در مقابل تیم های بزرگی همانند سپاهان و پرسپولیس بازی کردیم که نتوانستند ما را شکست دهند و بازی با پیکان هنوز هم برای ما تمام نشده و نمی شود، تصریح کرد : تیم تراکتور را هم از جام حذفی خارج کردیم ولی با این حال از امتیازهای به دست آمده راضی نیستم.
سرجیو گفت : فکر نمی کنم تیم صنعت نفت آبادان کار ضعیفی انجام داده باشد ولی به نظر همه احترام می گذاریم.
وی همچنین با تمجید از بازیکن خود کرار جاسم برای تلاش مضاعف افزود : در دیدار فردا مصدوم و محرومی نداریم.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان از هفته هشتم رقابت های لیگ برترفوتبال کشور عصر فردا در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می شود.
هم اکنون تیم ذوب آهن با هشت امتیاز در رده نهم و صنعت نفت آبادان نیز با پنج امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.