به گزارش ایرنا، سردار مرتضی قربانی شامگاه روز چهارشنبه در ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن معاون و کشاورزی اصفهان، افزود : اگر چه جنگ نظامی به اتمام رسید ولی امروز لشکرهای اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی صف کشیده اند.
وی بیان کرد : ترامپ و بالاتر از او عددی نیست که بتواند در مقابل اسلام، قرآن و ارزشهای دینی بایستد، اگر ملت به ارزشهای دینی پایبند باشند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
وی ادامه داد: وقتی امام دستور داد در شرایط سخت ایستادیم ولی نق نزدیم، برای شکستن حصر آبادان در سخت ترین شرایط مقاومت کردیم و صحنه را رها نکردیم تا حصر آبادان شکسته شد.
این فرمانده سالهای دفاع مقدس با بیان اینکه عزت، از منظر قرآن از آن کسانی است که اهل کلام طیب و عمل صالح باشند، اظهار
داشت : این روزها مزار امام راحل (ره) زیارتگاه عراقی هایی است که روزی به واسطه صدام کافر در برابر ما بودند و با آنها درگیری داشتیم ولی امروز هیچ خبری از صدامی که جهان استکبار را به همراهی داشتند، وجود ندارد.
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد : چرا باید اجازه دهیم شبکه های مجازی جوانان ما را از ما بگیرند و با دروغ، شبهه و شک و شایعه آنها را از مسیر انقلاب جدا کنند.
وی با اشاره به نقش اصفهان در دفاع مقدس، ادامه داد: این استان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پیشتاز بود و امروز باید در جنگ اقتصادی پیشتاز شود.
قربانی تصریح کرد: اتاق بازرگانی در جبهه اقتصادی، اتاق جنگ، کار و حمایت از مردم است و باید بدانیم بسیاری از توفیقات ما به برکت انقلاب بوده و امروز که نظام اسلامی نیاز دارد باید به کمک انقلاب بشتابیم.
وی خاطرنشان کرد: در این جنگ همه اعم از فعالان اقتصادی، نظامیان و ایثارگران باید دست در دست هم دهیم و از انقلاب خود دفاع کنیم.
در این مراسم شماری از خانواده های شهدا و ایثارگران تحلیل شدند.
6026/7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.