به گزارش ایرنا، دکتر سید ضیاء هاشمی روز شنبه در مراسم معرفی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان افزود: برای موفقیت در جنگ رسانه ای نیازمند خلاقیت و نوآوری هستیم و خبرنگار و رسانه ای که از خلاقیت و شجاعت برخوردار نباشد نمی تواند در زمینه اطلاع رسانی موفق عمل کند.
وی با اشاره به اهمیت خبر و تاثیرگذاری اطلاع رسانی بر پیشرفت جامعه افزود : موفقیت در این عرصه مهم بدون همدلی و هم افزایی میسر نمی شود و انتظار است با کسب دانش و براساس تحلیل دستاوردها و آسیب شناسی ناکامی ها مراحل اطلاع رسانی کیفی و اثرگذار را برنامه ریزی و پایه ریزی کنیم.
هاشمی از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه مادر نام برد و تاکید کرد: این رسانه بزرگ باید ضمن حفظ تجربیات و موفقیت های گذشته خود، رویکردها و موفقیت های جدیدی را پایه ریزی کند.
وی تغییرات مدیریتی در این سازمان را چرخش نخبگان و تبادل تجربیات برای بسترسازی جهت ارتقای کیفی و کمی داده های ایرنا دانست و گفت: تغییر مدیریت ، فرصت تغییر رویکردها برای دست یابی به اهداف بزرگ را میسر می کند.
مدیرعامل ایرنا با بیان اینکه انگیزه عامل فتح قله های موفقیت است از مدیران و کارکنان این خبرگزاری خواست با انگیزه بیشتر و قاطعیت به فعالیت های حرفه ای خود در زمینه اطلاع رسانی ادامه دهند.
وی همچنین از اصفهان به عنوان خطه ای با ظرفیت بالا در همه بخش ها نام برد و ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از نخبگان، تولیدات خبری این استان بیش از پیش ارتقا یابد.
در این مراسم از محمد سلطانمرادی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اصفهان قدردانی و جانعلی فتحی به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.
فتحی پیش از این رئیس خبرگزاری استان سمنان را برعهده داشت و سلطانمرادی نیز ریاست خبرگزاری دفتر کیش را برعهده گرفت.
2093/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.