مهدی قیصری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : کارگاه های آموزشی مورد نیاز برای مدیران و مدرسان این دفترها در حال برگزاری است و آن ها فعالیت خود را از سال تحصیلی جدید 98 - 97 آغاز می کنند.
وی افزود : دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی می توانند ایده های خود را به مدیران دفاتر کارآفرینی اعلام و آن را در بانک اطلاعاتی ایده استان ثبت کنند.
قیصری ادامه داد : پس از ثبت ایده، دانشجویان می توانند تیم ها و هسته های تحقیقاتی و فناور را به منظور عملیاتی کردن ایده خود تشکیل دهند و از حمایت های دفتر کارآفرینی برای اجرایی کردن آن برخوردار شوند.
وی با بیان اینکه ایده های قابل اجرا وارد مراکز رشد و نوآوری دانشگاه جامع علمی کاربردی خواهد شد، گفت : در این مرحله، دانشجویان می توانند برای تبدیل ایده های خود به کسب و کار و محصولات دانش بنیان نسبت به جذب سرمایه گذار و اخذ تسهیلات از ستاد مرکزی دانشگاه اقدام کنند.
معاون علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان همچنین به تشکیل دفتر کارآفرینی و مشاوره شغلی در ستاد استانی این دانشگاه اشاره کرد و افزود : سه مرکز رشد نیز در مراکز آموزشی این دانشگاه فعال و یک مرکز رشد در حال اخذ مجوزهای لازم است.
قیصری با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی با هدف حمایت از تولید داخل، تقویت مباحث کارآفرینی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است، افزود: برای تحقق این هدف در صدد هستیم از توان و ظرفیت همه دانشجویان به ویژه دانشجویان شاغل و دارای مهارت شغلی استفاده کنیم.
وی گفت : همچنین برای جذب مدرسان حق التدریس در سال تحصیلی جدید، به متقاضیان دارای مهارت شغلی، توجه ویژه ای شده است.
دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان دارای 20 هزار دانشجو در حدود 40 مرکز آموزشی است.
3011/ 6022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.