به گزارش ایرنا، ' فتح الله معین ' روز یکشنبه در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین از شهرداری های مناطق این کلانشهر خواست برای برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم با هیئت های مذهبی همکاری کنند.
رئیس شورای اسلامی اصفهان شهر اصفهان افزود: تمامی محلات شهر اصفهان آماده برگزاری هرچه باشکوه تر عزاداری سید شهیدان است.
وی در ادامه به در پیش بودن ماه مهر و بازگشایی مدارس اشاره کرد و از شهرداری و کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان خواست بر فعالیت سرویس مدارس نظارت لازم را داشته باشند.
معین در بخشی از سخنان خود به برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی کودکان و نوجوانان اشاره کرد و ضمن قدردانی از عوامل اجرایی این جشنواره ابراز امیدواری کرد: ر آینده شاهد برگزاری با شکوه تر این جشنواره در اصفهان باشیم.
وی اظهارداشت: برگزاری این جشنواره طی سال های آینده می تواند گردشگران داخلی و خارجی بیشتری را به اصفهان جذب کند.
حدود 25 هزار نفر از شهروندان به اتفاق فرزندان خود از سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوان بازدید کردند.

** بررسی پیشنهاد الحاق سه پهنه از حریم منطقه 4 شهرداری اصفهان
در این جلسه بررسی پیشنهاد الحاق سه پهنه از حریم منطقه چهار شهرداری به مساحت تقریبی 140 هکتار به محدوده قانونی شهر اصفهان ضمن اعلام نظر کمیسیون‌ های تلفیق و شهرسازی، معماری و عمران در دستور کار جلسه علنی شورا قرار گرفت که با رای هفت موافق، پنج رای مخالف و یک ممتنع به تصویب رسید.
همچنین طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضای شورا با عنوان ' اصلاح فرآیند کاربری های خدماتی' با اعلام نظر کمیسیون های تلفیق و شهرسازی، معماری و عمران بررسی و با 13 رای موافق تصویب شد.
بررسی لایحه پیشنهاد نامگذاری سه خیابان، ایستگاه‌های قطار شهری خطوط 2 و سه و توسعه خط یک با اعلام نظر کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی نیز در دستور کار این جلسه قرار گرفت.
طرح پیشنهادی پنج نفر از اعضای شورا با موضوع ' کمک به ایجاد صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر جهت جذب و حفظ طبقه خلاق شهر اصفهان ' با اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری بررسی شد.
در پایان نیز انتخاب اعضا و نمایندگان شورا جهت حضور در جلسات مجامع و هیات مدیره‌ سازمان ‌ها و دیگر کمیسیون ‌ها انجام شد.
0477/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.