به گزارش ایرنا، ساکت الهامی شبانگاه روز پنجشنبه در غیاب یحیی گلمحمدی سر مربی پدیده که محروم بود، در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن اصفهان شرکت کرد افزود : دیدار سختی مقابل تیم خوب ذوب آهن داشتیم، در نیمه اول می توانستیم به گل برسیم که موفق نشدیم.
وی پدیده را تیمی با کیفیتی دانست و اظهارداشت : در نیمه اول فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم و می توانستیم به گل برسیم که موفق نشدیم ولی در نیمه دوم توانستیم به آنچه خواستیم برسیم و پیش بینی خود را عملی کردیم و توانستیم پیروز میدان باشیم.
الهامی بیان داشت : تیم ما یک دست است و دوره های بدنسازی را خوب سپری کرد انشااله بعد از تعطیلات لیگ برتر فوتبال، بازی ها بهتر از این می شود.
مربی تیم پدیده خراسان با تمجید از نحوه بازی تیم ذوب آهن،تصریح کرد : این تیم شکل بازی اش عوض شده است و مطمئن هستم نمازی سر مربی و کادر فنی آن بهتر می تواند کار کنند، هر چند با رقیب های سر سختی بازی کردند و بازیکنان من از شرایط بازی بهتر استفاده کردند.
وی با بیان این که کیفیت فوتبال ما روز به روز بهتر شده است، اضافه کرد : هر چند صدر نشین لیگ هستیم ولی هنوز ابتدای راه قرار داریم و تیم ما از نظر فنی پتانسبل خوبی دارد.
تیم فوتبال پدیده خراسان در چارچوب لیگ برتر فوتبال کشور امروز با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه فولادشهر، ذوب آهن اصفهان را شکست داد.
پیام حیدری با کمک های آرمان اسعدی، حسین مرادی، شاهو اصلانی این دیدار را قضاوت کردند.
هم اکنون تیم ذوب آهن اصفهان با هشت امتیاز در رده پنجم جدول و تیم پدیده با 15 امتیاز در رده نخست جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.