به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن روز پنجشنبه به نقل از ' امید نمازی ' اضافه کرد: بازی‌ های خوب پدیده طی پنج هفته گذشته و صدرنشینی این تیم در جدول لیگ برتر اتفاقی نیست و این موضوع نشان می دهد که با تیم آماده ای مصاف خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه پدیده به دنبال کسب نتیجه ای خوب از دیدار فردا است، ادامه داد: خوشبختانه هفته گذشته یک پیروزی ارزشمند برابر ماشین ‌سازی تبریز کسب کردیم و امیدواریم با پیروزی برابر پدیده ، پیروزی های تیم ذوب آهن ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه لیگ برتر فوتبال ایران پس از برگزاری دیدارهای هفته ششم ، چند هفته تعطیل می شود، گفت: امیدوارم با یک برد شیرین به تعطیلات چند هفته‌ای لیگ برویم.
وی افزود: می‌ توانیم با کسب سه امتیاز مقابل پدیده، اعتماد به نفس خود را برای دستیابی به اهدافمان افزایش دهیم.
نمازی به غیبت احتمالی محسن مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن در دیدار فردا به دلیل مصدومیت اشاره کرد و گفت: سایر بازیکنان تیم را در اختیار داریم و تلاش خواهیم کرد با تمام قدرت به مصاف پدیده برویم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره انگیزه بازیکنانش برای دیدار با پدیده گفت: در لیگ برتر فوتبال، بازیکنان حرفه ‌ای هستند و می‌ دانند که باید با انگیزه بالا در مسابقات حاضر شوند و بازی با پدیده نیز از این امر مستثنی نیست.
نمازی‌ از هواداران ذوب‌ آهن اصفهان ‌‌خواست در دیدار فردا مقابل پدیده در کنار این تیم باشند.
احسان بعیدی مدیر رسانه ای تیم ذوب آهن در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: نشست خبری قبل از دیدار بین تیم های ذوب آهن اصفهان و پدیده خراسان به دلیل تاخیر ورود تیم پدیده به اصفهان و محرومیت یحیی گل محمدی سرمربی تیم پدیده برگزار نمی شود.
دیدار تیم ‌های ذوب آهن و پدیده در چهارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه شب ( 8 شهریور ) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.
تیم های ذوب آهن اصفهان با هشت امتیاز در رده چهارم جدول و پدیده با 12 امتیاز در رده نخست لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور قرار دارند.
8114/ 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.