به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز سه شنبه درجلسه شورای اداری به مناسبت هفته دولت در فرمانداری قم اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر سنبل های خدمت گذاری به مردم بودند که باید دستگاه ها با الگوگیری از این شهدا، هماهنگ با سیاست های دولتی در مسیر مناسب کارآمدی نظام قدم بردارند.
وی با اشاره به با بدعهدی آمریکایی ها در خروج از برجام گفت:در این شرایط باید منسجم و متحد داشته باشیم تا بتوانیم مشکلات درونی را دریک فرایند پیچیده درموضوع های مختلف ازجمله اقتصادی، فرهنگی،سیاسی و اجتماعی مدیریت کنیم.
وی ادامه داد: همه ملت دریک مسیر حرکت می کنیم از این رو باید با حفظ اتحاد ملی و همدلی نقشه های دشمنان را با تبعیت از ولی فقیه و اراده ملت خنثی کرده و مثل گذشته پیروز میدان باشیم.
صادقی با بیان این که باید از سرمایه های اجتماعی و منابع موجود بهره برداری لازم صورت گیرد گفت: باید از تخصص افراد و منابع طبیعی و غیرطبیعی در جهت افزایش بهره وری استفاده کنیم.
وی با تاکید بر اینکه باید نگرش ملی به مسائل داشت گفت: در تصمیم ها و برنامه ریزی ها باید فرااستانی سیاست گذاری کرد و در فرایند ملی با باورهای منطقی حرکت نمود.
وی اضافه کرد: استان قم به عنوان یک بخش کوچک از حاکمیت است که باید رفتار و عملکرد مدیران این استان در سطح ملی تاثیرگذار باشد.
استاندار قم با اشاره به طرح های هفته دولت گفت: در این هفته 181 طرح با 471 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که بخشی از این طرح ها با حضور مسئولان به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر نیز در دستور کار است.
وی بیان داشت: از سال 1394 تاکنون یک هزار و 48 طرح به مبلغ 2 هزار و 39 میلیارد تومان در مناسبت های مختلف به بهره برداری رسیده است.
وی همچنین از اقدام های ستاد تسهیلات رونق تولید تشکرکرد و گفت:در سال گذشته با عملکرد مناسب این ستاد موفق به جذب 500 میلیارد تومان شدیم.
صادقی گفت:درسال جاری نیز این اعتبار 2 برابر شده و به مبلغ 900 میلیارد تومان رسیده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری دستگاه های مختلف آن را جذب کنیم.
وی در بخش دیگر از سخنان خود بر واگذاری طرح ها به بخش غیردولتی تاکید کرد و گفت: باید نگرش مدیران در این حوزه تغییر پیدا کند و بر اساس قانون، طرح ها با تلاش بخش خصوصی به بهره برداری برسد چرا که اجرای 450 هزارمیلیارد تومان طرح در توان دولت نیست.
وی خاطرنشان کرد: مدیران باید در راستای این سیاست برنامه ریزی کرده و به جذب سرمایه گذاران بپردازند.
وی همچنین براهتمام مدیران به موضوع امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و گفت: این فریضه الهی تنها در حجاب و عفاف خلاصه نمی شود بلکه نوع عمل به مسئولیتها و وظایف ها و اخلاق مداری درحوزه های کاری نیز زیر مجموعه امر به معروف است.
صادقی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در ماه محرم و صفر برنامه های مختلفی دارد که امیدواریم دستگاه ها نیز در آن مشارکت داشته باشند همچنین دستگاه ها در هفته دفاع مقدس در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه ریزی و با مشارکت بیشتر فعالیت کنند.
31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
8138/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.