به گزارش ایرنا، حمید رضا شیخ الاسلام روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قم در سالن امام خامنه ای حرم حضرت معصومه (س) اظهار داشت: تحقق این امر زمینه ای را فراهم می کند که دانش آموزان و دانشجویان پس از فارغ التحصیلی از مدارس و مراکز آموزش عالی دغدغه اشتغال نداشته باشند.
وی اظهار داشت: امروز تشکل هایی مانند بسیج دانش آموزی برنامه های خوبی را برای
تربیت و پرورش نیروی کار فعال و کارآمد در دستور کار دارند که باید بیش از پیش حمایت شوند.
وی با یادآوری اینکه از آغاز انقلاب مسائل تربیتی برای برون رفت از بحران ها نیاز اصلی کشور بوده است، گفت: امروز اگر دانش آموزی در فضای دوازده ساله نظام تعلیم و تربیت حضور پیدا می کند ولی حاصل تلاش او صرفا منوط به گرفتن مدرک تحصیلی دیپلم شود کار خاصی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه امروز تشکل های دانش آموزی بسیاری از جمله بسیج دانش آموزی و شورای دانش آموزی داریم، افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی یکی از پرسابقه ترین تشکل های دانش آموزی کشور است که امروز رهبر معظم انقلاب روی آن توجه و تاکید ویژه دارند.
رئیس سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قم نیز در این مراسم با ارایه گزارشی از برنامه های صورت گرفته طی ۱۲سال ریاست خود بر این اتحادیه گفت: در این مدت تمام تلاش ها بر این بود که قم را در جایگاهی که به عنوان یک الگوی کشوری در سطح استان ها حفظ کنیم.
حجت الاسلام محمد رضا سرلک افزود: اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان قم از زمانی که برنامه ها و جشنواره های مختلف کشوری آغاز شد، تقریبا به صورت متمادی بین رتبه های اول تا سوم کشور بوده و این موفقیت مرهون تلاش همه دست اندرکاران این اتحادیه است.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست اتحادیه قم در جشنواره مدرسه انقلاب اسلامی طی سه سال متمادی گفت: در جشنواره ها و برنامه های دیگر از قبیل مداد کمرنگ ویژه نشریات دانش آموزی و همچنین طرح فرشتگان ویژه دانش آموزان دختر نیزرتبه ممتازی را در کشور بدست آورده است.
در این مراسم ضمن تجلیل از خدمات حجت الاسلام محمد رضا سرلک، علیرضا خضری فرد به عنوان مسئول جدید اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان قم معارفه شد.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.