عباس جعفری شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جزئیات این حادثه افزود: وقوع آتش سوزی در هتل فردوس قم عصر امروز به سامانه 125 آتش نشانی قم اعلام و بلافاصله ماموران آتش نشانی در محل آتش سوزی حاضر شدند.
وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی قم به سرعت برای ایمن سازی هتل ابتدا اقدام به تخلیه تمام مهمانان و عوامل این هتل نمودند ادامه داد: 63 تن شامل مهمانان، عوامل خدماتی و مدیریتی هتل در کمترین زمان از هتل تخلیه و عملیات جستجو برای منشاء آتش سوزی آغاز شد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی قم، منشاء آتش سوزی را هود آشپزخانه یکی از واحدهای طبقه سوم اعلام کرد و گفت: بر اثر این آتش سوزی تمام داخل ساختمان دچار دود گرفتگی شده بود.
جعفری با اشاره به اعزام پنج دستگاه خودروی اطفا حریق سنگین، یک دستگاه خودرو نردبان و حدود 20 تن از ماموران آتش نشانی به محل حادثه ادامه داد: این حادثه که محدود به همان اتاق و دارای دود شدید بود، توسط آتش نشانان کنترل و ساختمان از دود حاصل از این آتش سوزی تخلیه شد.
وی با بیان اینکه این عملیات حدود یک ساعت به طول انجامید گفت: هم اکنون کارشناسان آتش نشانی قم در حال بررسی دلایل و میزان خسارت های این حادثه هستند.
هنل فردوس قم در منطقه چهارمردان این شهر واقع است.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.