آیت الله حسن ممدوحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جلسه شب گذشته با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام ذوالنور و آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین و سایر اعضا در قم برگزار و مباحث خوبی مطرح شد و الحمد الله جلسه بسیار خوبی بود.
وی ادامه داد: به دلیل جلسه همزمان در دفتر تهران، در این جلسه حضور نداشتیم ولی مباحث مطرح شده در این نشست، بسیار خوب و حائز اهمیت بود.
لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و از امروز با رای نمایندگان به مدت 2 ماه مسکوت ماند.
همچنین پایگاه اطلاع رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عصر یکشنبه اعلام کرد: شامگاه شنبه مورخ 1397/03/19 جلسه ویژه‌ای با حضور جناب آقای دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی درباره بررسی لایحه FATF در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.
در این جلسه که به ریاست آیت الله محمد یزدی، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری و امیر آبادی فراهانی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای جامعه مدرسین برگزار گردید، موضوع لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین‌الملل مقابله با تامین مالی تروریسم معروف به FATF مورد بحث، بررسی و نقد و نظر قرار گرفت.
در ابتدای این جلسه جناب آقای دکتر لاریجانی توضیحاتی را در ارتباط با پیوستن ایران به این کنوانسیون مطرح کرد و سپس اعضای جامعه مدرسین در فضایی صمیمانه به طرح برخی دغدغه‌ها و نگرانی‌های خود و جامعه نسبت به این لایحه و پیوستن به کنوانسیون مذکور پرداختند.
در پایان جلسه پس از بحث و تبادل نظر کارشناسانه و طرح دیدگاه های مختلف مقرر شد رییس مجلس شورای اسلامی اقدام های لازم جهت رفع نگرانی‌های مطرح شده را به انجام رساند.
7401 /1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.