در این بیانیه که نسخه ای از آن عصر جمعه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: شکر و سپاس بی‌حد ذات اقدس احدیت جل و علا به پاس نعمت بی‌بدیل مردم مایه مباهات و بی‌نظیر تاریخ و درود خدا بر امت ولایتمدار و حماسه‌ آفرینی که بار دیگر و در مقطعی حساس با احساس تکلیف دینی و انقلابی و حضور آگاهانه در صحنه، با اراده‌ای آهنین و گام‌های استوار در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهلمین راهپیمایی عظیم و پرشورتر از قبل در دفاع از پاره‌ تن اسلام و قبله اول مسلمین را برگزار کرد و صلابت و اقتدار خدشه ‌ناپذیر خود را به رخ جهانیان کشید.
بیانیه حاکی است: حماسه حضوری که نور امید را در دل فلسطینیان مقاوم متجلی و یأس و نومیدی سردمداران جنایت پیشه آمریکای جهانخوار و رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی را در پی داشته و میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های انقلاب تاریخ‌ساز اسلامی گردید.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این حماسه حضور و افزودن برگ زرین دیگری بر تاریخِ سراسر افتخارِ قم قهرمان و پیشگام نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی و بنیانگذار فقید نظام اسلامی حضرت امام خمینی(ره) را ارج نهاده و از تمامی لبیک‌گویان به ولی‌امر مسلمین و مقتدای عظیم‌الشان امت اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی در جامه عمل پوشاندن در برگزاری این راهپیمایی حماسی‌ و پرشور‌ تقدیر می کند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از یکایک نقش‌آفرینان و شرکت‌کنندگان در این مانور کارآمد انسانی، از ارشادات راهگشا و حضور عزت‌آفرین علما و مراجع عظام تقلید دامت‌برکاتهم، همراهی و پشتیبانی تمامی ارگان‌ها و نهادهای فعال در عرصه اطلاع‌رسانی و خدمتگزاری مردم بصیر، فهیم و زمان‌شناس و تمهید برگزاری راهپیمایی ماندگار قدردانی و مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان را از خداوند قادر متعال مسات می‌نماید.
راهپیمایی روز جهانی قدس امروز در شهر مقدس قم همزمان با دیگر شهرهای ایران اسلامی با حضور پرشور مردم مومن و ولایی، از میدان آستانه تا مصلای قدس برگزار شد.
امام خمینی (ره) در سال 1358 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز قدس» نامیدند و از مردم خواستند در این روز همبستگی خود را در حمایت از مردم فلسطین به نمایش بگذارند.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.