به گزارش ایرنا از مرکز خبرحوزه، وی روز شنبه در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقم، با بیان اینکه نباید حقوق مردم توسط مسئولان نادیده گرفته شود افزود: مسئولی درنظام مقدس جمهوری موفق است که اهل عدالت باشد و رعایت همه حقوق مردم، موجب تحقق عدالت نیز می شود.
آیت الله نوری همدانی، نامه امیرالمومنین(ع) به مالک اشتر را منشور مدیریتی دانست و گفت: در این منشور مدیریتی که درنامه 53 نهج البلاغه امده است،به مسائلی چون توجه به بودجه عمرانی، جهاد با دشمن، تربیت جامعه سالم و صالح و نیز آبادانی شهر و روستاها در مسائل اشتغال و اقتصاد تأکید فراوانی شده است.
وی با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم مسئولین، با مردم بودن، همراهی ومحبت با آنان و برخورد درست و صحیح با آنان است، اظهار داشت: متأسفانه گزارش های خوبی از برخورد مسئولین بامردم در ادارات به گوش نمی رسد و باید با تلاش این مشکل را برطرف کرد.
آیت الله نوری همدانی خضوع وتواضع دربرابر مردم را از دیگر ویژگی های یک مسئول درنظام اسلامی دانست و افزود: مسئولی موفق است که نسبت به مردم خاضع و متواضع باشد و درخدمت رسانی همه تلاش خود را بکار گیرد چرا که خدمت صادقانه از شریف ترین عبادت است.

** آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید نیز در دیدار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با تاکید بر ضرورت اتحاد میان اعضای شورای شهر و شهرداری گفت: اختلاف اعضاء شورای شهر با مسئولین شهرداری مانع انجام فعالیت های عمرانی است بنابراین باید تلاش کرد با اجتناب از هرگونه فعالیتی که موجب اختلاف می شود، به دنبال ارائه خدمات بهتر به مردم بود.
وی بابیان اینکه هدف از راه اندازی شورای شهر، تسهیل بهتر امور عمرانی است، اظهار داشت: مسئولان شهر لازم است برای انجام سریع تر پروژه های عمرانی به کمک شهردار بیاید و این مسئله جزء با وحدت امکان پذیر نخواهد بود.
آیت الله علوی گرگانی در ادامه برنامه ریزی برای مقابله با پدیده گرد و غبار را مورد تاکید قرارداد و افزود: گرد و غبار مساله ای که همیشه باعث نگرانی است و مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده که برای حل این موضوع باید برنامه ریزی لازم صورت گیرد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.