به گزارش ایرنا، در این مراسم که سید مهدی صادقی استاندار قم و سردار غلامرضا احمدی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) این استان حضور داشتند، یکی از فرماندهان قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با مهم دانستن گرامی داشت یاد و نام شهدا اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب برپایی یادواره برای شهیدان به منزله ادامه دادن آرمان های کسانی است که جان خود را فدا کردند.
سردار مصطفی ایزدی ادامه داد: صحنه های انقلاب اسلامی امروز نیز تداوم دارد و این مهم بیانگر و نشانگر این است که حرکت شهدایی مانند شهید دل آذر و شهید زین الدین، با حضور نسل با نشاط و فعال فعلی کماکان زنده و بالنده است.
وی افزود: شهدای مدافعان حرم مانند شهید حججی ها از منتظرانی بودند که با ورود به این صحنه ها گوی سبقت را از پیشکسوتان عرصه جبهه و جنگ ربودند.
ایزدی با یادآوری سخن نورانی امام راحل مبنی بر این که انقلاب ما انقلاب ارزش هاست و شخصیت هایی مانند شهید دل آذر در راستای همین ارزش ها تربیت شده و به انسان کامل تبدیل شدند، گفت: انقلاب اسلامی متکی بر قرآن است و قرآن کریم جهاد را تنها راه نجات بشر می داند، جهاد دری است از درهای بهشت که خداوند بر روی بندگان خاص خودش می گشاید.
وی با بیان این که جهاد ابعاد مختلف دارد که یکی از آنها جهاد افضل است، افزود: افرادی مانند شهید دل آذر در صحنه های جهاد با دشمن عملکرد فوق العاده ای داشتند.
شهید دل آذر فرمانده عملیات لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) بود که روز 13 اسفند سال 64 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.