به گزارش ایرنا، دبیر شبکه ملی جهاد و شهادت (شبکه ملی وارثون) در این آیین گفت: نظام سلطه بیش از 30 سال است که می خواهد نقشه منطقه را تغییر دهد، ولی به فضل پروردگار متعال نتواسته است به توطئه های شوم خود دست یابد.
حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانی با بیان این که مکتب شهیدان، همان مکتب غنی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است، تاکید کرد: مکتب ائمه اطهار(ع) تنها مکتبی است که می تواند در مقابل مکتب سلطه و مادیت بایستد و دشمنان اسلام این مساله را دریافته اند، از این رو تلاش می کنند تا در مقابل آن یک مکتب بدلی بسازند.
وی تصریح کرد: آل خلیفه هرچه انقلابی های کشور بحرین را سرکوب کند، ولی به طور حتم خون پاک این شهیدان به ثمر خواهد نشست و آنها را سرنگون خواهد کرد و کسانی که پیرو مکتب اهل بیت(ع) هستند، از دشمن نمی هراسند و اهل صبر می باشند.
جوشقانی، تلاش و مجاهدت در راه خدا، مقاومت در برابر دشمنان و ایمان قوی به خداوند متعال را از ویژگی های مجاهدان اسلام برشمرد و خاطرنشان کرد: عاشورا محصول انسجام و مقاومت 72 تَن از یاران صدیق حضرت امام حسین(ع) بود که تا آخرین لحظه ایستادند.
وی با بیان این که حاکمیتِ ولایت توحید و حق در بحرین تحقق خواهد یافت، اظهار کرد: نظام سلطه در بحرین مستاصل شده است و حاکمان ستمگر این کشور به زباله دان تاریخ خواهند رفت.
هم چنین حجت الاسلام والمسلمین حسین علاءالدین دبیر جمعیت همبستگی با ملت بحرین در این آیین گفت: به زودی شاهد نابودی اسراییل و ایادی استکبار جهانی در منطقه خواهیم بود.
مداحی توسط یکی از مداحان خاندان عصمت و طهارت و نیز شعرخوانی توسط احمد علوی از شاعران استان قم از دیگر برنامه های این آیین بود.
این آیین به مناسبت شهادتِ شهیدان سید قاسم خلیل درویش، میثم علی ابراهیم و سید محمود سید عادل کاظم که به تازگی به دست نیروهای امنیتی بحرین به شهادت رسیده اند، برگزار شد؛ پیکر این شهدا، جمعه گذشته (4 اسفند) پس از اقامه نماز میت از سوی آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا‌ آرامستان بهشت معصومه قم تشییع شد و در جوار شهدای مدافع حرم آرام گرفتند.
4 جوان بحرینی که تحت تعقیب آل‌ خلیفه بودند، هنگام تلاش برای یافتن مامنی، هفته گذشته در آب های بین المللی خلیج فارس به شهادت رسیدند و پیکرهای 3 تن از آنها با موج های دریا به سواحل بوشهر رسید.
7406/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.