به گزارش ایرنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید روز یکشنبه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، گفت: ملت ایران اسلامی همیشه در مقابل توطئه دشمنان هوشیار و بیدار است.
وی افزود: ملت ایران همواره در مقابل دشمنان مقاوم بوده و باید از حضور چنین مردم هوشیار و مقاومی تقدیر کرد.
آیت الله مکارم شیرازی ادامه داد: مسئولان باید قدردان این مردم باشند و مشکلات آنان را برطرف کنند.

** آیت الله حسین نوری همدانی از دیگر مراجع تقلید نیز با حضور در این راهپیمایی گفت: ملت ایران بار دیگر حماسه ای بزرگ را خلق کرده و مشت محکمی به دهن استکبار و ایادی آن ها زدند.
وی افزود: مردم ایران با حضور گسترده خود بار دیگر با انقلاب اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب و آرمان های امام راحل تجدید پیمان کرده و با تمام وجود در صحنه حاضر شدند.
آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: این حضور ملت تمام نقشه های دشمنان را خنثی و آن ها را ناامید کرده است.

** آیت الله عبدالله جوادی آملی ازدیگر مراجع تقلید ضمن حضور دراین راهپیمایی گفت: پیام اول این راهپیمایی حق شناسی از امام راحل، شهیدان و جانبازان است.
وی افزود: حمایت از نظام و دعوت مسئولان به خدمتگزاری بیشتر پیام دیگر این راهپیمایی است.
وی ادامه داد: این راهپیمایی پیامی نیز به بیگانگان دارد که هیچ خیال باطلی در سر نپرورانند و بدانند ملت ایران روز به روز قوی تر از انقلابیون اول انقلابند.
وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان مستحکم و قوی به کار خود ادامه می دهد، ابراز امیدواری کرد: این نظام تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) مورد عنایت قرار بگیرد.

** عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد برجسته حوزه علمیه قم نیز در این راهپیمایی با تقدیر از حضور باشکوه مردم، گفت: مردم ایران پای نظام اسلامی و انقلاب ایستاده اند.
آیت الله ابراهیم امینی افزود: مردم هرکجا که احساس کنند دشمنان دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام هستند، در صحنه حاضر شده و توطئه های آن ها را خنثی می کنند.
وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و صحنه های مختلف سیاسی کشور را مورد اشاره قرار دا و خطاب به مسئولان گفت: شما هم باید در رفع مشکلات مردم کوشا باشید.
به گزارش ایرنا، مردم ایران اسلامی امروز با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن حماسه دیگری آفریدند.
/2085/ 6133/ گزارش از: سمیه حیدری **انتشار- مسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.