به گزارش ایرنا، در این مسابقه که عصر شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار شد، علی مولایی در دقیقه 71 و علی احمدی در دقایق 77 و 88 برای تیم فوتبال صبای قم و صادق گشنی، مرتضی رنجبر، حجت اسلامی و عبدالرضا زارعی برای تیم ایرانجوان بوشهر گلزنی کردند، با این حساب انتقال بازی های صبا به ورزشگاه حیدریان قم نیز کارساز نشده و صبا همچنان روی ریل ناکامی حرکت می کند.
در نیمه اول این مسابقه تیم ایرانجوان بوشهر بازی بهتری را انجام داد و سه گل را به ثمر رساند ولی در نیمه دوم تیم فوتبال صبای قم با ارائه یک بازی زیبا در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند.
تلاش تیم ایرانجوان بوشهر در نهایت به ثمر نشست و عبدالرضا زارعی در وقت اضافه گل برتری تیمش را وارد دروازه صبای قم کرد واز این شهر سه امتیاز حساس و سرنوشت ساز را به ارمغان برد.
تیم راه آهن تهران با 4 امتیاز، صبای قم با 10 و ایرانجوان بوشهر با 21 امتیاز سه تیم قعرنشین لیگ دسته یک باشگاه های کشور هستند و تیم ایرانجوان با این پیروزی توانست خود را از منطقه خطر و سقوط دور کند.
تیم فوتبال صبای قم که تاکنون بازی های خود را در ورزشگاه یادگار امام راحل قم انجام می داد امروز نخستین بازی خود را در ورزشگاه حیدریان قم برگزار کرد.
صبا هم اکنون از 22 بازی 10 امتیاز را کسب کرده و به نظر می رسد از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته دو باشد.
این تیم سال قبل نیز از لیگ برتر به لیگ دسته یک سقوط کرده بود.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.