ناصر شریفی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: حضور 2 تیم از استان قم در این رقابت ها نشانه رشد این رشته ورزشی در قم است و امید است بتوانیم قهرمانی این دوره از رقابت ها را کسب کنیم.
وی با تشریح برنامه مسابقات گفت: روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه تیم های هیات فوتبال قم و آتلیه طهران قم و شهروند ساری و موعود پیرادل مشهد، روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه تیم های آتلیه طهران قم با شهروند ساری و موعود پیرادل مشهد با هیات فوتبال قم و روز جمعه نیز هیات فوتبال قم با شهروند ساری و آتلیه طهران قم با موعود پیرادل مشهد رقابت خواهند کرد و در نهایت تیم قهرمان مشخص می شود.
مسابقات فوتسال امیدهای کشور از مهرماه امسال با حضور 14 تیم در قالب 2 گروه هفت تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار شد، در گروه اول تیم‌های فرش‌آرا مشهد، آتلیه ‌طهران قم، طاها تنکابن، ماهان‌تندیس قم، گیتی‌پسند اصفهان، پرسپولیس خوزستان و کشاورز قزوین و در گروه دوم نیز شهروند ساری، پدیده نصف جهان اصفهان، شهرداری رشت، موعود پیرادل مشهد، دبیری تبریز، شهید کوچه ‌تبار قزوین و ملی حفاری ایران حضور داشتند.
در نهایت از گروه اول تیم های هیات فوتبال قم و آتلیه طهران قم و از گروه دوم نیز شهروند ساری و موعود پیرادل مشهد به مرحله نهایی صعود کردند.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.