به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه ، وی روز پنجشنبه در دیدار سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح باید از نظر قدرت عبادی، نظامی و جهادی افراد قوی را در اختیار داشته باشند و در چارچوبی که قرآن قرار داده است حرکت کنند.
وی با بیان اینکه در میان نعمت‌های خداوند بالاترین نعمت ولایت اهل‌بیت(ع) است گفت: نظام اسلامی ایران پرتوی از ولایت ائمه(ع) است و خدمت به این نظام بسیار مقدس و دارای ارزش است.
آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه سرمایه نظامی که در جمهوری اسلامی وجود دارد در هیچ جای دیگر نیست، تاکید کرد: از نظر تجهیزات نظامی و نیروهای انسانی در جایگاه و شرایط مطلوبی قرارداریم که همه آن را مدیون اسلام هستیم زیرا اسلام مردم رابه گونه‌ای تربیت می‌کند که از شهادت هیچ ترسی ندارند و برای دفاع از کشور و ناموس خود از همه چیز می‌گذرند.
وی با اشاره به نهضت اسلامی امام خمینی(ره) گفت: اروپا و غرب در آن روز می‌دانستند که چه قدرتی در ایران و منطقه به وجود خواهد آمد، قدرتی که امروز در برابر تمامی ابرقدرتان جهان ایستاده است، این قدرت زمینه را برای ظهور امام عصر(عج) فراهم خواهد آورد.
آیت الله نوری همدانی در پایان با بیان اینکه دشمنان باید همیشه رعب و وحشت لشکر مسلمین را در دل داشته باشند گفت: در احادیث بسیاری آمده است که شکر نعمت، نعمت را زیاد می‌کند؛ خداوند نعمت‌های زیادی به انسان داده است ولی بزرگترین آن‌ها نعمت ولایت اهل بیت(ع) بوده و امروز نیز ولایتی که در جمهوری اسلامی حاکم است سرچشمه گرفته شده ازهمان ولایت است و تمام نیروهای مسلح باید با حفظ وحدت شکر این نعمت را بجا آورند.
وزیر دفاع قرار است با آیات عظام جوادی آملی ، علوی گرگانی و آیت الله سعیدی امام جمعه قم نیز دیدار و گفت وگو کند.
این دیدارها بدون حضور خبرنگاران انجام می شود.
6133/ تنظیم و انتشار - جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.