به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله حسین نوری همدانی روز شنبه در دیدار جمعی از فرماندهان ناجا، افزود: نباید به بهانه مختلف نظام و انقلاب را زیر سئوال برد، باید بین خواسته ها و نظام و ارکان انقلاب تفکیک قائل شد؛ علما و مراجع با شما هستند.
وی درادامه بااشاره به اینکه مسئولان باید به خواسته های مردم توجه کنند، اظهار داشت: مسئولان و جامعه اسلامی در برابر خون شهدا مسئول هستند و نباید کاری کنند تا خون شهدا پایمال شود.
آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: مطلب بعدی این است در کشور افرادی مال باخته هستند و پولی در صندوق گذاشته اند مالشان از دستشان رفته است، دولت باید مشکلات این مال باختگان را حل کند.
وی دربخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز 9 دی و از ایام الله است، باید قدر نعمت های الهی را دانست و شکرگزار بود و اگر انسان کفران کند براساس فرموده قرآن به درد سختی گرفتارخواهد شد.
این مرجع تقلید افزود: نباید تاریخ و حماسه 9 دی را فراموش کرد. در آن روز افرادی با حمایت غربی ها شعارهای «نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» سرمی دادند و حتی حرمت عزای سید الشهداء (ع) را نگه نداشتند و شعار «مرگ بر ولایت فقیه» را فریاد زدند.
وی گفت: در آن روز اتفاق دیگری افتاد مردم متدین ایران به میدان آمده اند وطومار فتنه گران درهم پیچیدند، ولی مسئله مهم این است که باید از تاریخ عبرت گرفت ونسبت به فتنه و برنامه دشمن هوشیار بود.
آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه حماسه 9 دی پیام هایی داشت گفت: مهمترین پیام حماسه 9 دی حفظ نظام و ارکان انقلاب یعنی اسلام، ولایت فقیه و پیروی از ولی فقیه و حفظ خون شهداء است.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.