به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ غلام عباس بلفکه در گفت وگویی افزود: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه کامیونت مقادیری مواد مخدر را از استان های جنوبی کشور به یکی از استان های مرکزی کشور منتقل کند.
وی با بیان این که پس از کسب اطلاع موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت، اضافه کرد: در ادامه ضمن هماهنگی قضایی 2 اکیپ عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر به محورهای مواصلاتی استان اعزام شد و اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.
وی ادامه داد: سرانجام خودرو مذکور در یکی از محورها شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متهم به همراه همدستش دستگیر شد.
بلفکه گفت: در ادامه طی بازرسی از خودرو مقدار 31 کیلوگرم حشیش کشف شد و متهمان نیز به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

* سارق به 30 فقره سرقت در قم اعتراف کرد
رئیس پلیس آگاهی قم گفت: یک سارق داخل خودرو پس از دستگیری به 30 فقره سرقت در این استان اعتراف کرد.
سرهنگ احمد کرمی در گفت و گویی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در قم موضوع در دستور ماموران انتظامی استان قرار گرفت.
به گفته وی تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه متهم 26 ساله توسط ماموران شناسایی و دستگیر شد.

* نائب قهرمانی تیم کاراته فرماندهی انتظامی استان قم در مسابقات سراسری کاراته ناجا
معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی قم گفت: تیم کاراته فرماندهی انتظامی این استان در مسابقات سراسری کاراته ناجا نائب قهرمان شد.
سرهنگ مرادحسین جعفریان در گفت و گویی افزود: سربازان وظیفه محمد شایگان و ستوان سوم وظیفه اویس سیوکی توانستند در این مسابقات 2 مدال طلا کسب نمایند و سرباز وظیفه قاضی نیز موفق به کسب عنوان چهارمی این دوره از مسابقات شد.
به گفته وی، نفرات برتر به اردوی تیم نیروهای مسلح دعوت شدند.
لیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری کاراته کارکنان کادر و وظیفه ناجا با حضور 312 ورزشکار از 32 استان در 2 بخش کاراته آزاد و کنترلی به میزبانی فرماندهی انتظامی استان اردبیل در هفتم و هشتم آذرماه جاری برگزار شد.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.