به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل ازمرکز خبر حوزه، در پیام آیت الله علیرضا اعرافی آمده است: پیروزی میدانی ‌ـ‌ نظامی جبهه مقاومت برخلافت دروغین داعش، گامی بزرگ برای تثبیت حق در منطقه غرب آسیا و شکست مفتضحانه جبهه غربی‌، عبری، عربی به سردمداری امپریالیسم‌ـ‌ صهیونیسم است.
پیام ادامه یافته است: حضور مستشاری سپاه قدس به فرماندهی سرلشکر قاسم سلیمانی و مدافعان حرم از فاطمیون و زینبیون را باید پر اهمیت دانست؛ زیرا این مردان سربدار با حضور در میادین نبرد، گروه‌های تروریستی‌ـ تکفیری خطرناک را از عتبات مقدسه و حرم زینب کبری(س) دور ساخته و اجازه ندادند تا حرمت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و وحدت امت اسلامی هتک شود.
در پیام مدیرحوزه های علمیه آمده است: بی ‌گمان باید هوشیار باشیم که شکست داعش و بسته شدن پرونده خلافت خود خوانده آنان به معنی نابودی تفکر تکفیری نیست؛ زیرا ریشه این تفکر وجود دارد و اندیشه‌های ساخته و پرداخته انگلیسی و آمریکایی با تمام قدرت فکری و مادی با دلارهای نفتی دولت‌های وابسته به استکبار هم چنان فعالانه بر طبل تکفیر و تفرقه می‌کوبد تا استکبار به مطامع اهریمنی خود برسد و اسرائیل در حاشیه امن قرار گیرد.
پیام تاکید شده است: حوزه‌های علمیه هم چون گذشته باید با همکاری عالمان و نخبگان جهان اسلام به تبیین و احیای اندیشه تمدن اسلامی و ارائه معارف ناب توحیدی و الهی و روشنگری و نقد اندیشه‌های تکفیری بپردازند و از فریب جوانان مسلمان به دست جریان‌های انحرافی و فتنه‌گر وهابی و تکفیری جلوگیری به عمل آورند.
در این پیام آمده است: افزایش هم اندیشی و نشست‌های تخصصی با عالمان جهان اسلام و ارائه طرح‌های وحدت بخش و نظریه‌های نجات بخش و بهره‌گیری از همه ابزار‌های رسانه‌ای می تواند از قدرت گیری دوباره جریان‌های انحرافی تکفیری جلوگیری کند؛ چرا که دشمنان اسلام و مسلمانان از جریان استکبار جهانی هرگز دست از توطئه و فتنه انگیزی بر‌نمی‌ دارد. بنابراین هوشیاری و همکاری‌های علمی و روشنگری‌های مختلف می‌تواند از تکرار این امر جلوگیری به عمل آورد.
در پیام آیت الله اعرافی آمده است: در پایان اینجانب این پیروزی بزرگ را به صاحب الامر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید نجف و قم و جبهه مقاومت تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال و منان استقامت و پایداری را برای ملت ایران و سوریه و عراق و لبنان و سایر بلاد اسلامی مسالت می نمایم.
سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه (30 آبان ماه) طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت. رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
/8138/ 6133/ تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.