مرتضی عزتی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: سرعت حمل و نقل، ارزان بودن کرایه و ایمن بودن تاکسی های اینترنتی، باعث شده که مردم از این طرح شهرداری استقبال کنند.
وی ادامه داد: نرم افزار «خوش» ویژه حمل و نقل اینترنتی شهری تنها نرم افزار مورد تایید خدمات شهری می باشد و مردم فریب تبلیغات و موارد مشابه را نخورند.
وی گفت: مردم و رانندگان در کافه بازار با جستجوی کلمه «خوش مشتری» یا «خوش راننده» می توانند این نرم افزار را دانلود کنند.
عزتی خاطرنشان کرد: ما باید همسو با تکنولوژی های روز حرکت کنیم و در حوزه حمل و نقل نیز به صورت ناگزیر باید به سمت مدل های نو و سرعت در انتقال در عین امنیت و ایمن بودن برویم و نرم افزار خوش در همین راستا می باشد.
وی خطاب به رانندگان تاکسی گفت: از کسانی که هنوز در این طرح مشارکت نکرده، انتظار می رود ورود پیدا کنند، ما نیز با بررسی و رصد فعالیت ها، موانع احتمالی را برطرف خواهیم کرد.
مدیرعامل سازمان نظارت و مدیریت برتاکسیرانی شهرداری قم گفت: نرم افزار خوش ویژه حمل و نقل اینترنتی شهری با عنوان موبایل تاکسی یا تاکسی اینترنتی از 15 آبان ماه سال جاری به صورت رسمی فعالیت خود را در شهر مقدس قم آغاز کرده و به زودی آماری از فعالیت های آن ارائه خواهد شد.
هم اکنون 6 هزار تاکسی در سطح شهر قم وجود دارد که این تعداد شامل 2 هزار و 300 تاکسی خطی، 2 هزار و 400 تاکسی گردشی و یک هزار دستگاه تاکسی بیسیم است و باقیمانده تاکسی‌ها بین قم و شهرهای اقماری تردد دارند.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.