به گزارش ایرنا، سردار علی اکبر نوری روز پنجشنبه در «یادواره 257 شهید اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمین سپاه در استان های قم، مرکزی، کرمان و قزوین» در قم، با بیان این که پیام شهدا صریح و راه شهادت باز است افزود: حفظ ارزش ها، امر به معرو منهی از منکر، حجاب، رسیدگی به محرومان و استکبار ستزی از دیگر پیام های شهداست که باید سرلوحه کارها قرار گیرد.
وی شهدای اطلاعات را رازداران سِر دانست و افزود: شهدا راه ملکوت را از معبرهای زمینی بیشتر می شناختند و حسینی وار در کربلا و عاشورا به وسعت هشت سال دفاع مقدس به ملکوت اعلا پیوستند.
وی آسایش و امنیت امروز کشور را مدیون شهدا و خانوداه شهدا دانست و گفت: همه در برابر خانواده به ویژه پدر و مادر شهدا مسئول هستیم و باید با ادامه دادن راه شهدا و تکریم خانوده شهدا وفاداری خود را به راه شهدا و مسئولیتی که در قبال خانواداه شهدا بر عهده داریم، انجام دهیم.
** سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه نیز در این یادواره، پیام سرلشکر محمد باقری فرمانده کل ستاد نیروهای مسلح را قرائت کرد.
در این پیام آمده است: امروز انقلاب اسلامی به برکت مقاومت و شهادت طلبی فرزندان مومن و انقلابی و و فادار خود، طلایه دار حقیقت و بیداری و پرچم دار اسلام نلاب محمدی(ص) در جهان است.
پیام حاکیست: در این آوردگاه خطیر جایگاه و نقش شهیدان به واسطه جهاد مخلصانه و شهادت مظلومانه دارای تاثیر شگرفی است که جوامع را به پیام حق طلبی ایران و ایرانی همراه ساخته است.
پیام ادامه یافته است: دفاع مقدس و مدافعان حرم عصمت وطهارت(ع)، حماسه ای آفریدند که سرداران و 247 شهید اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمین سپاه در استان های قم، مرکزی، کرمان و قزوین از جمله آیه های افتخار و عظمت نظام جمهوری اسلامی است.
در این پیام اضافه شده است: بی تردید در شرایط سرنوشت ساز کنونی که جبهه متحد دشمنان انقلاب و اسلام آخرین ترفندهای خود را برای تسلیم ملت ایران گرفته اند تاسی به فرهنگ جهاد و شهادت و برافروختن مشعل بصیرت و وحدت ملی است که همواره موجب ناکامی و برهم زنی توطئه دشمنان خواهد بود.
سرلشکر باقری در ادمه پیام خود با تقدیر از برگزاری باشکوه یادواره شهدای اطلاعات عملیات افزوده است: برگزاری این یادواره باشکوه که گامی در راستای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و اهتزار پرچم شهدا در جامعه است را گرامی می داریم و به دست اندارکاران این برنامه درود می فرستم.
این یادواره با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از خانواده شهدا و فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.
/7404/ 1175 خبرنگار: محمد زمانی راد ** انتشار: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.