به گزارش ایرنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، محمد رضا بهرامی روز دوشنبه در گفت و گویی افزود: از نخستین دقایق روز تاسوعای حسینی تا پایان شب عاشورا، 110 تن پزشک، پرستار، امدادگر و نجاتگر قمی در پست های جمعیت هلال احمر به زائران کریمه اهل بیت(ع) خدمت رسانی کردند.
وی ادامه داد: در طی این 2 روز، علاوه بر امدارسانی به افراد، 38 تن از مرجعه کنندگان به پست های هلال احمر نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: در این ایام تجهیزات هلال احمر در قالب 9 دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه خودروی نجات، سه دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه نیروهای جمعیت هلال احمر برای ارائه خدمت به عزاداران حسینی(ع) اختصاص یافت.
بهرامی با بیان این که پست ویژه امدادی جمعیت هلال احمر در حرم حضرت معصومه(س)، مسجد جمکران و هیات های مذهبی استقرار داشت، گفت: تیم های امدادی مستقر در پست ها، در طول 2 روز تاسوعا و عاشورا فعال بودند و با کمترین زمان، به دسته های عزاداری و زائران کریمه اهل بیت(ع) خدمت رسانی کردند.
وی با اشاره به این که ارائه خدمات درمانی به عزاداران حسینی مختص روزهای تاسوعا و عاشورا نیست گفت: در طول ماه محرم طبق هماهنگی های اداره کل مدیریت بحران و شورای تامین استان قم تیم های امدادی در حالت آماده باش هستند.
وی یاد آور شد: در پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر قم نیز تیم های امدادی حضوری فعال دارند تا به مسافران در محورهای مواصلاتی استان خدمت رسانی کنند.
7405/ 1175 تنظیم: سید محمد ابراهیم جنابان ** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.