به گزارش سه شنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، محسن بهشتی پور در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان، افزود: سازمان تاکسیرانی ظرفیت سرویس دهی به تمام دانش آموزان متقاضی استفاده از سرویس را دارد و باید برای سال آینده از هم اکنون این برنامه ریزی انجام شود.
پنج هزار و 724 تاکسی در قم وجود دارد.
در سال تحصیلی جدید، حدود 240 هزار دانش آموز قمی در 630 ساختمان آموزشی شامل یک هزار و 100 مدرسه دولتی و حدود 300 مدرسه غیردولتی به تحصیل مشغول می شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای طرح LEZ برای کاهش آلایندگی در هسته مرکزی شهر و اطراف حرم مطهر خبر داد و گفت: خودروهای فاقد معاینه فنی که به این محدوده وارد شوند، توسط دوربین های نظارتی اعمال قانون می شوند.
وی از متولیان اجرای این طرح خواست قبل از اجرای این طرح اطلاع رسانی عمومی از نحوه و محدوده اجرای طرح از طریق رسانه های مختلف انجام دهند.
در طرح LEZ مقرراتی برای تردد انواع خودروها بر اساس میزان آلاینده های مجاز منطبق با استانداردهای اتحادیه اروپا وضع می شود که طی آن استاندارد یورو 5 برای ورود مجاز خودروهای سواری، استاندارد یورو 4 برای ورود اتوبوس ها و استاندارد یورو 3 برای ورود خودروهای ون مینی بوس به محدوده هایی تعیین می شود.
در این جلسه طرح اصلاح هندسی تقاطع بلوار شهید صدوقی با بلوار فردوسی مطرح و با توجه به اجرای تقاطع غیر همسطح در سال 97 در این تقاطع، مقرر شد تا زمان آغاز طرح چراغ زماندار حذف و رفیوژ وسط مسدود و دسترسی ها از دور برگردان های موجود تامین شود.
در ادامه طرح اصلاح هندسی میدان شهید صادقی در بلوار 15 خرداد مطرح و مصوب شد طرفین میدان در بلوار 15خرداد مسدود، گردش دور میدان حذف و برای تامین دسترسی ها از دور برگردان های موجود استفاده شود.
همچنین برای سهولت در خروج از پارکینگ زائر با احداث یک خروجی زیرگذر از سطح منفی خیابان طالقانی و ورود به خیابان ساحلی موافقت شد.
/2085/ 6133/ تنظیم کننده: سمیه حیدری **انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.